۲۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۳۵۹۴۵

نقابی که بی بی سی بر چهره دارد

خبرگزاری رسا ـ با وجود حضور پرشور مردم مسلمان ایران و دیگر کشورها در راهپیمایی روز جهانی قدس، بی بی سی این حرکت ظلم ستیز را در پرده سانسور و تحریف خود نمایش داد.
راهپيمايي روز جهاني قدس
به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، پس از برگزاری با شکوه راهپیمایی روز قدس شبکه بی بی سی که ادعای بیطرفی در ارائه اخبار را دارد، این اقدام را ناشی از پیشبرد اهداف سیاستمداران ایران نامید.

بنگاه خبرپراکنی دولت انگلیس در این زمینه علام کرد: روز قدس مناسبتی است که مسلمانان جهان همزمان علیه اسراییل در نقاط مختلف تظاهرات می کنند، اما در داخل ایران، مناسبتی است که سیاستمداران برای پیشبرد سیاستهایشان خودی نشان دهند.

این شبکه ضد ایرانی در بخشی از گزارشات خود ایده نام گذاری روز قدس را بررسی کرد و مدعی شد: ایده نام گذاری روز قدس خلاقیت آیت الله خمینی نبوده بلکه پیشنهاد و ایده اولین وزیر خارجه اش ابراهیم یزدی بود که به نام آیت الله خمینی ثبت شد و اگر آقای یزدی از این ماجرا دلخور شد به روی خود نیاورد!

گفتنی است، این اقدام بی بی سی ناشی از آن است که این شبکه نتوانست جمعیت فراوان شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس را تحمل کند، از این رو می کوشد تا با پیدا کردن یک نقطه ضعف یا یک تحلیل شاذ و نادر از کاه کوه بسازد. به هر حال این شبکه حاضر نشد تا به اصل راهپیمایی و هدف اصلی آن که مظلومیت مسلمانان فلسطین و ظلم و اشغالگری اسرائیل است بپردازد و در عوض کوشید تا نقش برجسته اسطوره زمان، امام خمینی (ره) را کمرنگ جلوه دهد./9161/ت302/ع
ارسال نظرات