۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۳۵۹۶۶
حجت الاسلام والمسلمین حاجتی:

ترویج روحیه پهلوانی بهترین راه برای پاسداشت فرهنگ سالم در جوانان است

خبرگزاری رسا ـ مدیرحوزه علمیه خوزستان در آیین تقدیر از نایب قهرمان وزنه برداری المپیک، اظهار داشت: در این برهه از زمان یکی از بهترین راه ها برای پاسداشت فرهنگ سالم در میان جونان ترویج روحیه پهلوانی آن هم از سوی خود جوانان این مرز و بوم است.
نصير شلال و مدير حوزه علميه خوزستان

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان در آیین تقدیر از نواب نصیر شلال، نایب قهرمان وزنه برداری المپیک، با تبریک قهرمانی این جوان خوزستانی به خانواده ایشان و جامعه ورزشکاری خوزستان، اظهار داشت: کسب مدال المپیک آقای نواب نصیر شلال افتخاری ارزنده برای مردم ایران به ویژه مردم غیور خوزستان است.

وی در ادامه با بیان این که نظام اسلامی ایران به این گونه پیروزی های مقتدرانه در مجامع و مسابقات جهانی نیاز داشت، خاطرنشان کرد: الحق و الانصاف نواب عزیز پیروزی مقتدرانه و کم سابقه ای را برای ایران سرافراز به دست آورد.

امام جمعه موقت اهواز یکی از بهترین راه ها برای پاسداشت فرهنگ سالم در میان جونان را ترویج روحیه پهلوانی دانست و تأکید کرد: در این برهه از زمان یکی از بهترین راه ها برای پاسداشت فرهنگ سالم در میان جوانان ترویج روحیه پهلوانی آن هم از سوی خود جوانان این مرز و بوم است که خوشبختانه هم اکنون نواب نصیر شلال الگویی خوب و مناسب برای جوانان و نوجوانان این مرز و بوم است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی تصریح کرد: امروز هر کس که قدمی برای سلامت جسم جوانان و تقویت روحیه ورزشکاری آنها بردارد، خیر دنیا و آخرت را برای خود به ارمغان می آورد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان در پایان سخنان خود اظهار داشت: من در همین جا از سوی آیت الله موسوی جزایری و حوزه های علمیه خوزستان از جنابعالی تشکر می کنم و امیدوارم در تمامی مراحل زندگی موفق و سربلند باشید.

قهرمان و پهلوان واقعی شهیدان خوزستان هستند

همچنین نواب نصیر شلال، نایب قهرمان وزنه برداری المپیک، در بخش دیگری از این آیین، با تقدیر و تشکر از زحمات مردم ایران، اظهار داشت: من از همه مردم ایران تشکر به خاطر حمایت همه جانبه شان در ورزشگاه لندن تشکر کرده و امیدوارم با کسب این مقام قهرمانی بخشی از زحمات آنها را جبران کرده باشم.

وی با بیان این که خوزستان مهد دلیران و غیور مردان جان بر کف است، گفت: این که مردم به من نام قهرمان و پهلوان را قلب می دهند، نشان از لطف و بزرگواری خود مردم غیور خوزستان است، اما در واقع من پهلوان نیستم؛ چرا که پهلوان و قهرمان واقعی شهیدانی هستند که در هشت سال جنگ تحمیلی برای دفاع از آب و خاک این استان غیور  جان خود را عطا کردند.

نصیر شلال در پایان گفت: من به خود می بالم که نامم در کنار نام آن قهرمانان واقعی خوزستان قرار گرفته است.

گفتنی است، در پایان این مراسم هدیه ای به رسم یادبود از سوی حجت الاسلام والمسلمین حاجتی به نایب قهرمان ورزنه برداری المپیک اهداء شد./9465/پ202/ب

ارسال نظرات