۲۸ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۱۳۵۹۶۷
امام جمعه سردشت خوزستان:

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس با شکوه و به یاد ماندنی بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سردشت خوزستان با بیان این که روز قدس میراث گرانبها و ارزشمندی از حضرت امام خمینی(ره) است، گفت: این میراث گرانبها امروزه به عنوان بهترین راهبرد و راهکار عملی برای مقابله با دشمنان اسلام است.
امام جمعه سردشت خوزستان

 

حجت الاسلام مصطفی نصیری، امام جمعه سردشت خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار داشت: از آنجایی که روز قدس امسال با سال های گذشته تفاوت های زیادی داشت، مردم ایران احساس مسؤولیت کرده و با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس صحنه ای به یاد ماندنی از خود بر جای گذاشتند.

وی با بیان این که روز قدس میراث گرانبها و ارزشمندی از حضرت امام خمینی(ره)  است، گفت: این میراث گرانبها امروزه به عنوان بهترین راهبرد و راهکار عملی برای مقابله با دشمنان اسلام است.

این استاد حوزه علمیه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را نزدیک دانست و اظهار داشت: ما هم اکنون در برهه ای حساس از تاریخ قرار گرفته ایم به طوری که بیشتر کشورهای مستضعف و مظلوم و زیر سلطه استکبار، علیه حکام ظالم و دولت مردان آمریکا و دیگر کشورهای مستکبر قیام کرده و خواهان تشکیل حکومتی دینی بر مبنای آموزه های ناب اسلامی هستند.

رییس شورای فرهنگ عمومی سردشت، در ادامه افزود: هم اکنون بیش از یک و نیم میلیون نفر از جمعیت اسراییل در طول سال تنها یک هفته در این کشور زندگی کرده و ما بقی سال را در آمریکا و دیگر کشورهای غربی به سر می برند و علاوه بر آن نیز برخی از سایت های رسمی اعلام کرده اند که بیش از 40 درصد جوانان اسراییل هیچ تمایلی برای دفاع از کشور خودشان را ندارند و این بدان معناست که نابودی اسراییل نزدیک است.

وی بیان اینکه وجود روحانیت در میان مردم مایه خیر و برکت دنیوی و اخروی است، اذعان داشت: خوشبختانه روحانیت به عنوان قشر فعال و تأثیر گذار جامعه همواره نقش مؤثری در راه اندازی قیام های مردمی داشته اند و حال آنکه امروز با حضور گسترده خود در این راهپیمایی نقش مؤثری را ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه ایفا کردند.

حجت الاسلام نصیری تصریح کرد: طلاب و روحانیان مدارس علمیه باید با ارتقاء مسائل فرهنگی و مذهبی مشکلات اجتماعی جامعه را حل کرده و مردم را نسبت به دسیسه ها و اقدام های شوم دشمنان آگاه کنند.

وی با بیان اینکه چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس مسائل فرهنگی و مذهبی شکل گرفته، بیان داشت: مسؤولان نظام جمهوری اسلامی باید توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و زیر ساختی جامعه داشته باشند.

امام جمعه سردشت خوزستان در پایان سخنان خود، با اشاره به کمک‌های مالی دولت‌های استکباری به‌خصوص استعمارگر پیر، انگلستان به گروه‌های مسلح تروریستی فعال در سوریه اظهار داشت: دولت‌های سلطه‌گر به اسم حمایت از مردم سوریه، در حال تقویت گروه‌های تروریستی این کشور هستند و در این شرایط، حضور با بصیرت مردم کشورهاس اسلامی در صحنه بیش از هر زمانی ضروری به نظر می‌رسد که خوشبختانه مردم ایران با حضور گسترده امروز خود در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان استکبار زدند./9465/ت302/ب 

ارسال نظرات