۳۱ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۳۶۱۴۳

کمک نقدی یک میلیارد ریالی ارتش به مردم زلزله زده آذربایجان

خبرگزاری رسا ـ رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در دیداری صمیمی با زلزله‌زدگان اخیر آذربایجان، در جریان آخرین وضعیت رسیدگی به بازماندگان این حادثه قرار گرفت.
حجت الاسلام آل هاشم، رييس عقيدتي سياسي ارتش

 

به گزارش خبرگزاری رسا در تبریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش، حجت الاسلام محمدعلی آل هاشم، رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به همراه فرماندهان لشکر 21 حمزه سیدالشهدا(ع) با حضور در مناطق زلزله‌زده اهر، هریس و ورزقان از نزدیک در جریان آخرین وضعیت رسیدگی به بازماندگان این حادثه قرار گرفت.

 

وی از کمک نقدی یک میلیارد ریالی ارتش به زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی خبر داد و اظهار داشت: این مبلغ برای مساعدت به حادثه دیدگان و جهت بازسازی منازل مسکونی به حساب کمیته امداد امام خمینی (ره) واریز شده است.

 

حجت الاسلام آل هاشم همچنین در این دیدار صمیمی با تقدیر از کمک های نقدی و غیرنقدی عموم مردم ایران به زلزله زدگان تصریح کرد: مشارکت عمومی در امدادرسانی به بازماندگان این حادثه تلخ در تاریخ کشور کم نظیر بوده است، که نشان از عمق وحدت و اتحاد ملی دارد.

 

وی خواستار همت و تلاش عموم مردم و مسؤولان در بازسازی خانه های تخریب شده در اثر زلزله اخیر شد و گفت: بایستی با همت مضاعف تمام دستگاه های مسؤول، کار بازسازی مناطق آسیب دیده در کمترین زمان ممکن به پایان برسد، تحقق این امر قبل از فرا رسیدن فصل سرما در منطقه آذربایجان ضروری است.

 

رییس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: در این راستا ارتش آماده هرگونه همکاری در جهت رفاه حال آسیب دیدگان است، چنانکه لشکر 21 حمزه سیدالشهدای آذربایجان با امکانات سخت افزاری و ماشین آلات و تجهیزات امدادی برای کمک رسانی به مردم زلزله زده وارد میدان شده و نقش ممتاز و پررنگی در زمینه آواربرداری بر عهده دارد.

 

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه تمام نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی کامل و کافی برای کمک رسانی به زلزله زدگان دارند، گفت: عملکرد ارتش در کمک رسانی به آسیب دیدگان زلزله اخیر مناسب و قابل توجه بود، لشکر 21 حمزه از نخستین دقایق وقوع زلزله در مناطق آسیب دیده حضور داشته و عملیات مربوط به آواربرداری را با استفاده از نیروهای مجرب و توانمند خود آغاز کرده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز همدردی با مردم زلزله زده مناطق اهر، ورزقان و هریس گفت: حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در مناطق زلزله زده آذربایجان مایه تسکین آلام و روحیه امید در میان مردم آسیب دیده شده است./935/د102/ب

ارسال نظرات