۰۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۱۳۶۱۹۹
حزب مؤتلفه آذربایجان‌شرقی:

حضور رهبر انقلاب در مناطق زلزله‌زده چراغ امید را در دل‌ها روشن کرد

خبرگزاری رسا ـ حزب مؤتلفه اسلامی استان آذربایجان‌شرقی با انتشار پیامی عنوان کرد: حضور رهبر انقلاب در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی چراغ امید را در دل مردم روشن کرد.
بازديد سرزده رهبر معظم انقلاب از مناطق زلزله زده استان آذربايجان شرقي


به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، حزب مؤتلفه اسلامی استان آذربایجان شرقی امروز با انتشار پیامی اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی نور امید را در دل مردم روشن کرد و مایه تلاش مضاعف مسؤولان در یاری به آسیب‌دیدگان این مناطق شد.

 

در ادامه پیام آمده است: اکنون که یک هفته از زلزله تلخ آذربایجان می‌گذرد با تشریف فرمایی رهبر معظم انقلاب به دیار مادری خود همت‌ها بر آن است که خرابی‌ها دوباره ساخته شود و چراغ خانه‌ها بار دیگر روشنی بگیرد.

 

این پیام افزوده است: همه مسؤولان به همت خود افزوده‌اند تا خواسته معظم‌له مبنی بر تغییر چهره ارسباران در پی کارهای عمرانی جدید محقق شود و زخم نشسته بر تن آذربایجان سرفراز التیام یابد.

 

در ادامه پیام تصریح شده است: خداوند را شاکریم که حادثه تلخ زلزله را در این دیار تبدیل به عامل همدلی و مودت هم‌میهنان عزیزمان در جای جای ایران اسلامی کرد و به فضل الهی برکات این واقعه تاریخی را در آینده با هم به نظاره خواهیم نشست.

 

این پیام افزوده است: حزب مؤتلفه اسلامی با تشکر و قدردانی از عموم مسؤولان کشوری و استانی که از ساعات نخست تلاش را بر محور خدمت‌رسانی متمرکز کرده بودند، می‌خواهد تا با همین روحیه به دلیل نزدیکی فصل سرما در منطقه جدیت بیشتری در تأمین سرپناه حادثه‌دیدگان انجام دهند و کودکان را روانه خانه امن زندگیشان کنند./935/د101/س

 

ارسال نظرات