۰۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۱۳۶۲۱۵
حجت الاسلام میرتاج الدینی:

برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد یک رخداد بزرگ سیاسی برای جمهوری اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول امور روحانیت ریاست جمهوری ضمن با اهمیت خواندن برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران گفت: برگزاری این اجلاس در تهران یک رخداد بزرگ سیاسی برای جمهوری اسلامی بوده و نقش ایران در این جنبش با توجه به شرایط حساس منطقه ای و بین المللی بسیار حساس است.
حجت الاسلام ميرتاج الديني
 
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام میرتاج الدینی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری اجلاس شانزدهم جنبش عدم تعهد در تهران گفت: برگزاری این اجلاس در تهران یک رخداد بزرگ سیاسی برای جمهوری اسلامی ایران می باشد، زیرا برای اولین بار در تاریخ جمهوری اسلامی قرار است چنین اجلاسی با این عظمت در تهران برگزار شود.
وی در این جنبش را بسیار برجسته دانست و افزود: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران نقش منطقه ای و فرامنطقه ای بسیار تاثیرگذاری دارد، ریاست ایران بر این جنبش بسیار موثر بوده و امید می رود در این اجلاس و در سه سال آینده بتوانیم به خوبی ماهیت واقعی جمهوری اسلامی ایران را به دیگر کشورها نشان دهیم.
حجت الاسلام میرتاج الدینی همچنین در خصوص راه اندازی خبرگزاری نم گفت: راه اندازی این خبرگزاری از کارهای بسیار خوبی است که ستاد برگزاری اجلاس انجام داده است.
وی ضمن تاکید بر دائمی شدن این خبرگزاری اظهار داشت: این خبرگزاری می تواند در احیا و زنده نگه داشتن اهداف و برنامه های استراتژیکی این جنبش موثر باشد./924/د102/ج
ارسال نظرات