۰۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۲۵۶

سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن در آذربایجان غربی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی از برگزاری مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن و اذان و ابتهال به همت این اداره همزمان با فرارسیدن دهه ولایت در استان خبر داد.
قرآن

 

حجت الاسلام احمد اصغرنژاد، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اعلام این خبر گفت: ثبت نام مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن و اذان و ابتهال از دهم مرداد ماه جاری شروع شده و تا 25 شهریورماه ادامه خواهد داشت.


وی با بیان اینکه مسابقات قرآنی شامل رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم است، اظهار داشت: همزمان با این دوره از مسابقات اذان، ابتهال و تواشیح نیز برگزار می شود.


حجت الاسلام اصغرنژاد زمان اجرای مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات را شهریور ماه همزمان با دهه کرامت عنوان و خاطرنشان کرد: اگر تعداد نفرات ثبت نامی در شهرستانها به بیشتر از بیست نفر برسد مسابقات در این مرحله در هریک از شهرستان ها به صورت جداگانه برگزار می شود.


این مسؤول با بیان اینکه رشته تفسیر تخصصی ویژه گروه سنی بزرگسال اجرا می شود، بیان داشت: مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در دو رده سنی زیر و بالای 16 سال برگزار می شود.


حجت الاسلام اصغرنژاد خاطرنشان کرد: سه نفر برتر هر یک از رشته ها در مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه می یابند و نفر برتر مرحله استانی نیز برای حضور در مرحله کشوری که بنابر اعلام مسؤولان همزمان با دهه مبارک فجر برگزار می شود، معرفی می شود.
 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، در پایان یادآور شد: سال گذشته این دوره از مسابقات در استان با حضور دو هزار نفر از سراسر استان برگزار شد./936/ت302/ب

ارسال نظرات