۰۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۱۳۶۳۰۰

مجلس بزرگداشت شهدای دولت در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از برگزاری مجلس بزرگداشت شهدای دولت در تبریز خبر داد.
شهيدان رجايي و باهنر

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی زاده، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی امروز در نشست اعضای ستاد بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: دشمنان از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال براندازی نظام بوده است.

 

وی با بیان این‌که ترور شخصیت های برجسته و دولتمردان یکی از ناجوانمردانه‌ترین روش های مبارزه با نظام اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر در راه اعتلای ارزش های انقلاب اسلامی و تحقق رهنمودهای امام راحل، هدف کیته توزی منافقان قرار گرفتند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان این‌که گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفته دولت، بزرگداشت شعائر اسلامی و گامی در رسوایی چهره پلید نظام سلطه و منافقان خواهد بود، گفت: برگزاری باشکوه ویژه برنامه های هفته دولت با رویکرد برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در اولویت قرار دارد.

 

وی ارج نهادن به مقام شامخ شهدا را حضور در جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: دولت و ملت در نظام اسلامی به هیچ عنوان جدا و تفکیک شده از یکدیگر نیستند و این اصل مهم جمهوری اسلامی باید در ویژه برنامه های مربوط به گرامیداشت هفته دولت مورد توجه دست اندرکاران قرار گیرد.

 

حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه های مردمی در گرامیداشت مقام شامخ شهدای دولت گفت: استکبار جهانی سال ها است که به دنبال فتنه جدایی مردم از نظام اسلامی و رهبری هستند؛ غافل از این‌که پیوند میان امت و ولایت و همچنین نظام اسلامی ناگسستنی بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: هر چند از بدو تاسیس جمهوری اسلامی ایران دشمنان به سرکردگی آمریکای جنایت کار نقشه های گوناگونی را برای ایجاد تفرقه و جدایی در کشور اجرا کرده اند، اما هر بار با بصیرت امت با شکست های مفتضحانه ای مواجه شده اند. در حقیقت مردم خود فتنه های دشمنان نظام اسلامی را خنثی کرده اند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: در نظام اسلامی ایران دولت همواره خود را خادم مردم دانسته و این اصل یکی از مهمترین اصول نظام اسلامی است که عده ای قصد دارند با ایجاد جدایی بین مردم و دولت این خصیصه مهم نظام را به نابودی بکشانند.

 

همچنین در ادامه این نشست هر یک از اعضای ستاد با ارایه پیشنهادات و ارایه برنامه های پیش بینی شده، مقرر شد مجلس بزرگداشت شهدای دولت چهارشنبه هفته آینده هشتم شهریور از ساعت 11 تا 13 در مسجد آیت الله انگجی تبریز برگزار شود./935/پ203/س

 

ارسال نظرات