۰۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۳
کد خبر: ۱۳۶۳۷۱
نماینده مردم قم:

نان برخی‌ افراد در ایجاد تفرقه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اصلی و فرعی کردن امورگفت: برخی افراد به دنبال مطرح کردن نام خود از طریق ایجاد تفرقه هستند.
احمد اميرآبادي نماينده منتخب مردم قم

 

احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به هفته دولت، عملکرد قوه مجریه را در بخش‌های مختلف مطلوب ارزیابی کرد و گفت: دولت در رسیدگی به مناطق محروم و روستایی و پیگیری امور عمرانی در این مناطق از قبیل ساخت مدارس، دانشگاه‌ها، پل‌های ارتباطی و جاده‌ها به خوبی عمل کرده‌ است.

وی ضمن تقدیر از تلاش دستگاه اجرایی در زمینه عمرانی، به شعارهای دولت در اوایل شروع به کار اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به این که دولت نهم با شعارهایی مانند شعارها و آرمان‌های اول انقلاب و پیگیری فرمایشات امام راحل(ص) سر کار آمد احساس می‌شود در رسیدگی به مسائل فرهنگی انقلاب کوتاهی‌ صورت گرفته است و بهتر از این باید فعالیت می‌شد.

نماینده مردم قم در ادامه با اشاره به موضوعات هسته‌ای، یاد آور شد: دولت در بحث مسائل هسته‌ای، با دفاع از حقوق ملت پایداری خوبی از خود نشان داد که این پایداری باعث ایجاد پیشرفت‌هایی نیز در این زمینه شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اقدامات قوه مجریه در زمینه‌ بحث‌های علمی پرداخت و ابراز داشت: ایجاد بنیاد حمایت از نخبگان و فعالیت در زمینه سلول‌های بنیادی و فن‌آوری‌های نانو نیز از جمله اقدامات مثبت دولت بوده و به طور کلی اگر بخواهیم در یک نگاه همه‌جانبه به قضاوت بپردازیم، می‌توان گفت دستگاه اجرایی در این چند سال عملکرد خوبی داشته است.

امیرآبادی در ادامه با بیان این که اگر افراد در انتقادی‌های خود در ضمن گفتن ایرادها انصاف را نیز رعایت کرده و کارهای مثبت را نیز لحاظ کنند، به تبیین مرز بین نقد و تخریب پرداخت و گفت: ابتدا باید نقاط قوت گفته شود، سپس نقاط ضعف را نیز گوشزد کرده و در کنار آن به بیان پیشنهاد برای رفع نقاط ضعف نیز پرداخته شود. 

وی افزود: متأسفانه برخی افراد در همه زمان‌ها نگاه شان حداقلی یا حداکثری بوده و به دنبال این هستند تا تنها نیمه خالی لیوان را پر رنگ کنند که این با آموزه‌های دین نیز منطبق نیست زیرا به هر حال دولتمردان معصوم نیستند و خواه نا‌خواه ممکن است مرتکب اشتباهاتی نیز شوند.

منتخب مردم قم همچنین برخی اختلاف‌ افکنی‌ها را یادآور شد و با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اصلی و فرعی کردن امور، اظهار داشت: نان بعضی‌ها در ایجاد تفرقه است و به دنبال مطرح کردن نام خود از این طریق هستند، بنابراین به بیان موضوعات و مسائل این چنینی در رسانه‌ها و سایت‌ها می‌پردازند، لکن رهبری درباره خدمت به مردم، موضوعات را کاملا مشخص کرده‌اند.

امیرآبادی در پایان با تأکید بر لزوم پرهیز از رفتارهایی که مانع خدمت و پیاده‌ شدن ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه باید گفت برخی افراد برای این که به موج سواری بر روی مشکلات بپردازند، برخی مسائل را به عنوان محور اصلی مطرح می‌کنند در حالی که اگر واقعا قصد دلسوزی در میان باشد باید مشکلات مردم مطرح شود.

 وی اضافه کرد: افزون بر مشکلات فرهنگی و ضعف در دفاع از ارزش های نظام و ولایت، موضوع اشتغال، گرانی‌ها، تورم و تحریم مسائل اصلی کشور است و تمام قوا باید با تمرکز بر این امور در این جنگ علیه دشمنان و جبهه استکبار به پیروزی دست یابند./908/پ302/ج

ارسال نظرات