۰۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۱۳۶۴۴۰
امام جمعه آمل:

شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت صادقانه و مخلصانه هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو اسوه و یار امام و انقلاب یاد کرد و افزود: این دو شهید بزرگوار با سرلوحه قرار دادن اخلاص در عمل نام خود را برای همیشه در زمره خادمان بی ادعای این سرزمین جاودانه کردند.
امام جمعه آمل

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمد علی رحمانی، امام جمعه آمل، امروز در مراسم تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه شهرستان آمل که در مجتمع فرهنگی هنری حضرت ولی عصر(عج) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد با بیان این که  خدمت صادقانه و مخلصانه  شهیدان رجایی و باهنر برای همیشه تاریخ انقلاب به یادگار خواهد ماند، گفت: خدمت ارزنده این دو شهید عزیز سبب شد تا نام نیکی از آنان به یادگار بماند و هر جا سخن از خدمت و کار شایسته به میان بیاید نام آنان مطرح باشد.

 

حجت الاسلام رحمانی با تأکید بر این که مسؤولان شهیدان رجایی و باهنر را باید الگوی خود قرار دهند، گفت: حرکت در سیره و روش این شهیدان کلیدی راهبردی برای همه دولتمردان به منظور  احیای حق محرومان، عدالت و خدمت رسانی صادقانه در جامعه است.

 

وی با اشاره به این که مسؤولان خدمتگزار مردم هستند و باید به این مسأله مهم توجه داشته باشند، یادآور شد: هیچ مسؤولی نباید در نظام اسلامی که برگرفته از آرمان های والای امام راحل و شهدای گرانقدر است بر مردم فخر بفروشد و باید هر فردی در هر سمتی که مشغول است خدمت به مردم را سرلوحه کاری خود قرار دهد.

 

امام جمعه آمل با تأکید بر این که خدمت صادقانه مایه ماندگاری نام مسؤولان خواهد شد، گفت: مسؤولان باید همه تلاش و نیروی خود را برای خدمت صرف کنند که حضوری همیشه در صحنه در عرصه های مختلف حمایت از انقلاب داشته اند.

 

حجت الاسلام رحمانی با بیان این که پست و مقام نباید انسان را وسوسه کند، گفت: در هر پست و مقامی که هستیم باید توجه داشته باشیم که یک خادم هستیم و باید درصدد رفع مشکلات مردمی باشیم که اگر فکری جز این داشته باشیم از راه اصلی انقلاب و آرمان های والای آن دور خواهیم شد.

 

امام جمعه آمل از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو اسوه و یار امام و انقلاب یاد کرد و افزود: این دو شهید بزرگوار با سرلوحه قرار دادن اخلاص در عمل نام خود را برای همیشه در زمره خادمان به ادعای این سرزمین جاودانه کردند.

 

حجت الاسلام رحمانی ادامه داد: شهدای سرافراز و گرانقدر انقلاب اسلامی باعث تحکیم و استواری نظام مقدس اسلامی ما شدند و سر‌افرازی و عزت این نظام در عرصه جهانی مدیون ایثار و فداکاری شهداست.

 

وی هفته دولت را هفته میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و شهدا از جمله شهیدان سرافراز دولت شهیدان رجایی و باهنر دانست و تصریح کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگو و اسوه همه کارکنان و کارمندان دولت هستند.

 

امام جمعه آمل، هفته دولت را فرصت خوبی برای تبیین عملکرد دولتمردان در یک سال گذشته اعلام کرد و افزود: هرچه انسجام، اتحاد و شناخت بیشتری در این هفته بین دستگاه های دولتی حاصل شود، بهره برداری بهتری نیز از آن صورت می گیرد.

 

وی در پایان با اشاره به این که انقلاب ما یک انقلاب ولایی و بر گرفته از آرمان های والای امام راحل و شهدای عزیز است، یادآور شد: باید همه همت خود را صرف خدمت به مردم عزیز کنیم که این خواسته امام راحل و شهدای عزیز است و آنان نظاره گر اعمال ما هستند./950/پ202/س

 

ارسال نظرات