۰۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۱۳۶۴۴۱
در کانال ندای اسلام؛

آشنایی مخاطبان انگلیسی زبان رادیو معارف با شهیدان رجایی و باهنر

خبرگزاری رسا ـ با پخش برنامه «گزیده سخنان علما» از کانال ندای اسلام رادیو معارف، مخاطبان انگلیسی زبان با شهیدان رجایی و باهنر آشنا می‌شوند.
هفته دولت ، راديو معارف

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، شهیدان رجائی و باهنر با تمسک به قرآن و عترت، لحظه‌ای از پیمودن راه حق منحرف نشدند و با تلاش و اهتمام بی‌وقفه و شبانه‌روزی برای شکوفایی نهال پربار انقلاب اسلامی تلاش کردند. به همین مناسبت و در آستانه سالروز شهادت این دو شهید بزرگوار کانال ندای اسلام رادیو معارف برای آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان با بزرگان دین و انقلاب از جمله شهیدان رجایی و باهنر برنامه « گزیده سخنان علما Ulema's Speech» را روی آنتن خواهد برد.

دراین برنامه به مناسبت هفته دولت سخنرانی‌ شهید رجایی درباره آموزش و پرورش و سخنان شهید باهنر در مورد مفهوم آزادی و آزادی انتخاب در دین اسلام به همراه ترجمه این سخنان پخش خواهد شد.

برنامه «گزیده سخنان علما» به تهیه کنندگی و سردبیری روح الله عطایی و گویندگی محمد رضا بی ریا روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه از ساعت 12:05 از کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.

خاطرنشان می‌شود برنامه‌های کانال ندای اسلام علاوه بر پخش از طریق گیرنده های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس)، از طریق پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی  www.coiradio.com و از طریق ماهواره هاتبرد 8، با مشخصات فرکانس 12.437 گیکاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی پخش می‌شود./919/د102/ن

ارسال نظرات