۰۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۸
کد خبر: ۱۳۶۴۵۵
احمدی نژاد در حاشیه تجدید میثاق هیات دولت با آرمانهای امام خمینی (ره):

اندیشه، شخصیت و آرمان های امام راحل هر روز بیشتر از پیش در جهان شناخته می شود

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور با بیان اینکه هر روز اندیشه، شخصیت و آرمانهای امام راحل برای ملت ها و توده های وسیع مستضعفین در جهان بیشتر از گذشته شناخته و معرفی می شود، تصریح کرد: هر روز که می گذرد بشر به انسانهایی از جنس امام و آسمان نیاز بیشتری پیدا می کند.
احمدي نژاد

 

به گزارش خبرگزاری رسا، دکتر محمود احمدی نژاد صبح امروز (یکشنبه) در مراسم تجدید میثاق اعضای دولت با آرمانهای امام خمینی (ره) در سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دولت گفت: هفته دولت با یاد شهیدان باهنر و رجایی به عنوان دو یار و رهرو امام راحل همه ساله برگزار می شود و نقطه ثقل این هفته، یادآوری تعهد و میثاق ملت ایران و خادمان ملت به راهی است که امام خمینی (ره) در برابر بشریت امروز جهان گشوده است.

 

رییس جمهور تصریح کرد: باور ما این است که امام راحل یک هدیه ویژه از ناحیه خدای متعال به بشریتی است که زیر خروارهای ظلمت، یاس و ناامیدی در حال مدفون شدن بود.

 

دکتر احمدی نژاد با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) لایه های سنگین غبار، تعصبات، خودخواهی ها و فریبکاری ها را از حقیقت ارزش های الهی و انسانی زدود، ‌توحید ناب را بار دیگر در برابر بشریت قرار داد، نگاه توحیدی، انسانی و نجات بخش را معرفی و راه نیل به قله های کمال را به بشریت نشان داد، خاطرنشان کرد: امام مظلومیت پیام انبیاء و توحید را در جهان بر هم زد و موجب بیداری همه فطرت های الهی انسان ها شد.

 

رییس جمهور با بیان اینکه اعضای دولت هر سال، با افقی بالاتر، میثاقی نو با آرمانهای امام راحل می بندند، اظهار داشت: مطمئنا تجدید میثاق سال 91 با سال 84 متفاوت است و هر سال اعضای دولت یک گام به جلو با افقی بالاتر، آرمانی متعالی تر و تعهدی عمیق تر به ارزشهای الهی و آرمانهای امام راحل در حرم مطهر ایشان گرد آمده و خود را برای یک سال کار و خدمت آماده می کنند.

 

دکتر احمدی نژاد با بیان اینکه امام خمینی (ره) بسیاری از بت ها را شکست و تصورات باطل را از بین برد، گفت: امام بت خودخواهی حاکمان که خود را جدا از مردم و مسلط بر آنان می دانستند، درهم شکست و معتقد بود که اصل حکومت برای برپایی عدالت، خدمت به مردم و پاسداشت حقوق آنان است و در غیر این صورت هیچ ارزش و اعتباری ندارد.

 

رییس جمهور ادامه داد: امام آمد و تمام باورها و شخصیت های پوشالی را درهم شکست و عظمت و حقیقت انسان ها را بار دیگر به آنها نمایاند و راهی را در برابر بشر گشود که ادامه این راه منجر به دستیابی به همه زیبایی ها و کمالات برای ملت ایران و سایر ملت های جهان خواهد بود.

 

دکتر احمدی نژاد تاکید کرد: امروز تعهد دولت به پیام و آرمانی است که امام راحل آن را پایه گذاری و معرفی کرد؛ همه هیاهوها و سر و صداهای عالم می آیند و خواهند رفت، اما آنچه ماندنی است راه امام راحل، مجاهدت در راه امام و خدمت بی منت و با افتخار به مردم بخصوص قشر مستضعفین است.

 

دکتر احمدی نژاد ادامه داد: امام خمینی (ره) حکومت جهانی امام عصر (عج) را بعنوان بستر تحقق همه آرزوهای فطری بشر به انسانها معرفی کرد و امروز دلهای مردم به آن نقطه بعنوان تنها تکیه گاه و محل امید و برپا کننده ارزشهای الهی معطوف می شود.

 

رییس جمهور در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و همه شهیدان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شهیدان رجایی و باهنر با عمل و خون دل خوردن های خود ادامه دهنده ارزشها، راه و آرمانهای انقلاب بودند و امیدوارم که ما نیز بتوانیم در مسیر آنها حرکت کنیم./924/د102/ج

 

ارسال نظرات