۰۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۳۶۴۹۴
همزمان با هفته دولت؛

بهره‌برداری از 42 پروژه فرهنگی در بوشهر

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: همزمان با هفته دولت 42 طرح عمرانی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر با اعتبار بالغ بر 18 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.
مدير کل تبليغات اسلامي بوشهر

 

حجت‌الاسلام سید نورالله موسوی‌نیا، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، اظهار داشت: بیش از 42 طرح عمرانی شامل احداث خانه عالم، تجهیز خانه ها و مراکز قرآنی در سطح استان و تجهیز دفاتر ائمه جمعه شهرستان ها به بهره برداری رسیدند.

وی ادامه داد: احداث و تکمیل خانه های عالم فخر آوری گناوه، سیاه مکان و عامری دیلم، تشان جم، تنگستان، عسلویه و شیرینوی کنگان، کره بند و کلمه دشتستان و خرید خانه های عالم دیلم، برازجان دشتستان، عالیشهر و مخبلند بوشهر از طرح های اداره کل تبلیغات اسلامی که در هفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

حجت‌الاسلام موسوی‌نیا کمک به تکمیل مجتمع فرهنگی مذهبی اهرم، کمک به تکمیل و تعمیر مصلای خورموج، تکمیل مکتب قرآن شبانکاره دشتستان و تجهیز مراکز و مجتمع های قرآنی شهرستان دشتی و خرید و نصب سیستم صوتی در خیابان های شهر خورموج را از دیگر طرح های عمرانی این اداره کل در استان بوشهر برشمرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: تعمیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر و اداره های شهرستان های دشتستان و کنگان، دشتی، سعدآباد، شبانکاره و گناوه از دیگر پروژه های فرهنگی این اداره است که در هفته دولت به بهره برداری رسیدند.

وی با اشاره به تعامل سازنده مجموعه تبلیغات اسلامی استان با دفاتر ائمه جمعه و جماعات سطح استان افزود: تجهیز دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان بوشهر، تجهیز مصلای کاکی، تعمیر دفاتر ائمه جمعه شهرستان دشتستان و دفتر امام جمعه اهرم و دفتر امام جمعه خورموج و کمک به تکمیل حسینیه آل یاسین بوشهر از سایر برنامه های که در هفته دولت افتتاح شدند./9463/ت303/ب

ارسال نظرات