۰۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۱۳۶۵۱۳

تمسخر حجاب زنان و غیرت مردان در شبکه ماهواره‌ای من‌وتو

خبرگزاری رسا ـ شبکه ماهواره‌ای«من و تو» در راستای اسلام ستیزی و تمسخر اصول مترقی اسلام به ویژه حجاب با پخش کلیپی از سخنان مرحوم آیت‌الله مجتهدی(ره)درباره انتقاد وی از حضور زنان مجری در تلویزیون و خوش و بش کردن این مجریان با کارشناسان مرد، با تمسخر سخنان وی، حجاب زنان مسلمان را به استهزاء گرفت.
شبکه ماهواره اي من و تو
 

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه ماهواره‌ای«من و تو» در راستای اسلام ستیزی و تمسخر اصول مترقی اسلام به ویژه حجاب با پخش کلیپی از سخنان مرحوم آیت‌الله مجتهدی(ره)درباره انتقاد وی از حضور زنان مجری در تلویزیون و خوش و بش کردن این مجریان با کارشناسان مرد، با تمسخر سخنان وی، حجاب زنان مسلمان را به استهزاء گرفت.

بر اساس این گزارش، در ادامه این برنامه مجری شبکه ماهواره‌ای«من و تو » مردان معتقد ایرانی را غارنشینانی توصیف کرد که خیلی زود تحریک می شوند.

این در حالی‌است که گزارش‌های مختلفی درباره هتک حرمت و آزار جنسی مجریان شبکه‌های ماهواره ای از سوی همکاران و مسؤولان این شبکه‌‌ها منتشر شده است و در حقیقت شعار آزادی زنان تنها دستاویزی برای سوء استفاده و ابزاری برای استثمار جنسی آنان است.

شایان ذکر است، مقام معظم رهبری در دیداری که با مداحان کشور داشتند به سوء استفاده غرب از شعار آزادی زنان اشاره کرده و بیان داشته‌اند: حجاب مایه‌ تشخص و آزادى زن است؛ برخلاف تبلیغات ابلهانه و ظاهربینانه‌ مادیگرایان، مایه‌ اسارت زن نیست. زن با برداشتن حجاب‌هاى خود، با عریان کردن آن چیزى که خداى متعال و طبیعت پنهان بودن آن را از او خواسته، خودش را کوچک می‌کند، خودش را سبک می‌کند، خودش را کم‌ارزش می‌کند. حجاب وقار است، متانت است، ارزشگذارى زن است، سنگین شدن کفه‌ آبرو و احترام اوست؛ این را باید خیلى قدر دانست و از اسلام باید به خاطر مسأله‌ حجاب تشکر کرد؛ این جزو نعمتهاى الهى است./9161/ت302/ن

ارسال نظرات