۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۱۳۶۵۶۱
امام جمعه تبریز:

تفکر علوی بسیج در محیط ادارات ترویج شود

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری خواستار ارتقای سطح فکری، عقیدتی و معرفتی کارمندان دولت شد و گفت: تفکر علوی بسیج در محیط ادارات ترویج یابد.
آيت الله شبستري

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، صبح امروز در دیدار فرماندهان بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی اظهار داشت: تقویت روحیه بسیجی در ادارات و کارخانجات لازمه تحقق توصیه های رهبری در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

 

وی با بیان این‌که بدون توجه به نقش کارمندان و کارگران نمی‌توان ارتقای شاخص‌های اقتصادی و شکوفایی تولید داخلی را متصور شد، خاطرنشان کرد: هرگاه با روحیه علوی بسیج وارد میدان شده‌ایم، دشمنان در نیل به اهداف توطئه های شوم خود ناکام بوده‌اند، امروز نیازمند تغییر نگرش نسبت به مقوله کار هستیم.

 

نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که بسیج کارمندی و کارگری بایستی در کارخانجات و ادارات با تخلفات مبارزه کند، تصریح کرد: بسیج کارمندی حافظ ارزش ها و آرمان های اصیل انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا در محیط ادارات است، هرگونه ناهنجاری در فضای اداری نظام اسلامی موجب سلب اعتماد عمومی مردم از دولت خواهد بود.

 

امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود خواستار ارتقای سطح فکری، عقیدتی و معرفتی کارمندان از سوی بسیج کارمندی استان شد و اظهار داشت: کار اگر برای جلب رضایت خدا باشد، ارزش دارد، در غیر این صورت نه تنها مفید به حال فرد و جامعه نخواهد بود، بلکه زمینه های انحراف نیز به وجود می آید.

 

آیت الله شبستری با تأکید بر ترویج تفکر علوی در محیط ادارات گفت: توسعه، تقویت و تثبیت فضای ارزشی در دستگاه ها و نهادهای اداری محور اصلی فعالیت بسیج کارمندی قرار گیرد، چراکه کارمندان یکی از اقشار زحمتکش در جامعه اسلامی محسوب می شوند و رسالت بزرگی در ادارات و سازمان ها بر عهده دارند.

 

وی در پایان با اشاره به فعالیت های ارزنده کارمندان بسیجی در محیط ادارات و پیشینه پر افتخار بسیج افزود: بسیجیان در سازمان‌ها و ادارات در عین حالی که وظایف تعریف شده اداری خود را انجام می‌دهند؛ اما به جهت بسیجی بودن رسالتی والاتر و بزرگ‌تر را در سازمان خود بر عهده دارند.

 

همچنین رضا رضوانی، فرمانده بسیج کارمندی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در سخنانی روز با اشاره به نامگذاری ششم شهریور با عنوان بسیج کارمندی اظهار داشت: برای گرامی‌داشت این روز در استان جشنواره فرهنگی و ورزشی شهدای بسیج کارمندی در پنج رشته فوتسال، شنا، تنیس روی میز، تیراندازی و کوهپیمایی برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: برپایی یادواره شهدای کارمند استان با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز و صدا و سیما از دیگر برنامه های استانی است و در کنار این برنامه‌ها صعود دسته جمعی به کوه عون بن علی و بیعت با شهدای گمنام و دیدار با فرمانده سپاه عاشورا از دیگر برنامه های این روز می باشد.

 

وی ادامه داد: همایش بزرگ فرماندهان بسیج کارگری و کارمندی استان و همایش ویژه خواهران بسیجی، اهدای خون، چاپ ویژه نامه و پوسترهای ویژه و فضا سازی شهر و ادارات و ده ها برنامه دیگر از برنامه های ستاد روز بسیج کارمندی در استان آذربایجان شرقی است که در این برنامه ها مدیران، مسؤولان و بسیجیان حضور چشمگیری خواهند داشت./935/پ202/س

 

 

ارسال نظرات