۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۱۳۶۵۶۵

دیدار مسؤولان شهرستان آمل با آیت الله حسن زاده

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته دولت و در حاشیه افتتاح دهیاری روستای ایرا بخش لاریجان شهرستان آمل، فرماندار و جمعی از مسؤولان این شهرستان با علامه حسن زاده آملی در روستای ایرا دیدار کردند.
 آيت الله حسن زاده آملي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، همزمان با هفته دولت و در حاشیه افتتاح دهیاری روستای ایرا بخش لاریجان شهرستان آمل، فرماندار و جمعی از مسؤولان این شهرستان با علامه حسن زاده آملی در روستای ایرا دیدار کردند.

 

یدالله اکبرزاده، فرماندار آمل در این دیدار با بیان این که خدمت صادقانه و مخلصانه  شهیدان رجایی وباهنر برای همیشه تاریخ انقلاب به یادگار خواهد ماند، گفت: خدمت ارزنده این دو شهید عزیز سبب شد تا نام نیکی از آنان به یادگار بماند و هر جا سخن از خدمت و کار شایسته به میان بیاید نام آنان مطرح باشد.

 

 وی با اشاره به این که مسؤولان خدمتگزار مردم هستند و باید به این مسأله مهم توجه داشته باشند، یادآور شد: هیچ مسؤولی نباید در نظام اسلامی که برگرفته از آرمان های والای امام راحل و شهدای گرانقدر است بر مردم فخر بفروشد و باید هر فردی در هر سمتی که مشغول است خدمت به مردم را سرلوحه کاری خود قرار دهد.

 

 فرماندار آمل در این دیدار با بیان این که از سوی استاندار مازندران بودجه یک میلیارد و 500 میلیون ریالی برای عمران و آبادانی روستای ایرا اختصاص یافت، خاطرنشان کرد: با توجه به حضور علامه حسن زاده آملی درصدد هستیم تا مجتمع فرهنگی هنری به نام علامه حسن زاده آملی را در منطقه ایرا ایجاد کنیم.

 

آیت الله حسن حسن زاده آملی نیز در این دیدار با قدردانی از حضور مسؤولان شهرستان در منطقه ایرا و دیدار با ایشان گفت: خداوند متعال ان شاء الله همه مسؤولان و خادمان نظام را در پناه خود حفظ کند و توفیق در امور را برای آنان فراهم آورد.

 

 گفتنی است، در دیدار مسؤولان شهری آمل با این  عالم برجسته، آیت الله حسن زاده آملی موافقت ضمنی خود را با تأسیس مجتمع فرهنگی ـ هنری در منطقه ایرا از توابع بخش لاریجان شهرستان آمل اعلام کردند./950/پ202/س

 

ارسال نظرات