۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۱۳۶۶۲۰

تلاش اسراییل برای دیده شدن

خبرگزاری رسا ـ همزمان با جلوه نمایی بین المللی اجلاس غیرمتعهدها در تهران و ترس تلاویو از تشدید انزوا، مقامات این رژیم می‌کوشند تا با تهدید ایران، خود را تأثیرگذار جلوه دهند.
سي ان ان

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا،  شبکه سی ان ان شب گذشته با پخش گزارشی کوشید تا دامنه آتش شایعات حمله اسرائیل به ایران را روشن نگه دارد.


فردریک پلیگتن، خبرنگار سی ان ان، گزارش خود را با تصاویری از نمایشگاه تجهیزات ضد شیمیایی از اورشلیم آغاز می کند. در این نمایشگاه انواعی از ماسک های شیمیایی عرضه شده که برای استفاده عموم مردم اسراییل در برابر حمله احتمالی ایران طراحی شده اند، به معرض نمایش گذاشته شده است.


در ادامه گزارشگر به طرح نظریه ها درباره حمله اسرائیل به نیروگاه های هسته ای ایران می پردازد. کانال10 اسراییل معتقد است نتانیاهو جهت حمله به ایران قبل از ماه نوامبر، تصمیمی جدی دارد. وی با اشاره به رونمایی موشک های بالستیک کوتاه برد که قابلیت حمل سلاح هسته ای را دارند، این روزها را آخرین لحظات مناسب برای حمله به ایران می داند.


اهمیت اجلاس غیر متعهدها در تهران چنان بازتابی در عرصه سیاسی دنیا داشته که به رغم کارشکنی های بسیار غرب، قدرت فرامنطقه ای ایران را در اوج تحریم های اروپا و آمریکا به رخ ناظران کشیده است.


با درک این موضوع است که بهتر می توان دریافت، چرا اسرائیل با تشدید تقلاهایش اکنون می کوشد تا باز هم دیده شود و برای مهم جلوه کردن، خود را حریف نبرد با ایران نشان بدهد و حال اینکه این غده جعلی تحمل جنگ 33 و 22 روزه را هم نداشت./9161/ت302/ع

ارسال نظرات