۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۹
کد خبر: ۱۳۶۶۲۸

هشدار رحیم پور ازغدی نسبت به ترویج اخلاق سکولار در جامعه

خبرگزاری رسا ـ رحیم پور ازغدی با بیان این که متأسفانه امروز شاهد ترویج اخلاق سکولار هستیم، تأکید کرد: دشمنان همواره تلاش کردند تا میان دین و زندگی فاصله ایجاد کنند و دین و ارزش های اسلامی را در حاشیه قرار دهند.
حسن رحيم پور ازغدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حسن رحیم پور ازغدی، امروز در همایشی که همزمان با هفته جهانی مساجد در گرگان برگزار شد به سابقه تاریخی مساجد اشاره کرد و گفت: پیامبر گرامی اسلام مسجد را کانون همه فعالیت های انقلابی، دینی و فرهنگی می دانستند و به همین منظور انجام بسیاری از فعالیت های خود در این پایگاه دینی انجام می دادند.


وی مسجد را کانون علم و تربیت معرفی کرد و با بیان این که  این پایگاه معنوی از ظرفیت های معنوی بالایی برخوردار است، افزود: باید از این ظرفیت نهایت بهره را در جهت تقویت معنویت در درون خود بهره گیریم.


استاد دانشگاه، مساجد را بهترین پایگاه برای تبلیغ  وترویج اسلام ناب دانست و تصریح کرد: مساجد در تاریخ اسلام همواره بهترین پایگاه برای دفاع از اسلام و ارزش های دینی بوده است.


رحیم پور ازغدی با اشاره به این که دنیا باید به سوی مسجدی شدن پیش رود، ادامه داد: مسجد همواره پناهگاهی امن برای پرورش انسان هایی مؤمن و با خدا بوده است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید براین که سیاست باید با دین عجین شود، گفت: جدایی دین از سیاست ساخته و پرداخته دشمنان اسلام است.


رحیم پور ازغدی با بیان این که مذهبی که در مسجد ارائه می شود باید مذهب هوشیاری و بصیرت بخش باشد، خاطرنشان کرد: مساجد می توانند پایگاهی مناسب برای تقویت بصیرت و آگاهی در نسل جوان جامعه ما باشند.


این استاد دانشگاه در ادامه سخنان خود به بیان ویژگی های اسلام حقیقی و اسلام آمریکایی پرداخت و گفت: در اسلام آمریکایی که همراه با مباحث مادی است، اسلام مادی را مباحث خرافی و دروغین ترویج می شود.


رحیم پور ازغدی با اشاره به رشد و گسترش عرفان های دروغین در جامعه از سوی دشمنان، خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز شاهد ترویج معنویت های دروغین و انحرافی هستیم که بسیار خطرناک است.


وی نسبت به رواج معنویت منهای شرع در جامعه هشدار داد و گفت: خطر گسترش تشکیل کلیساهای خصوصی و عرفان های بدون خدا حس می شود.                      

 

این استاد دانشگاه با بیان این که دشمنان تلاش می کنند با سرمایه گذاری گسترده معنویت های انحرافی را به جای عرفان های اصیل اسلامی ترویج کنند، گفت: باید جامعه به ویژه نسل جوان را با عرفان های اصیل اسلامی آشنا کنیم.


رحیم پور ازغدی با بیان این که متأسفانه امروز شاهد ترویج اخلاق سکولار هستیم، تأکید کرد:  دشمنان همواره تلاش کردند تا میان دین و زندگی فاصله ایجاد کنند و دین و ارزش های اسلامی را در حاشیه قرار دهند./950/پ202/س

 

ارسال نظرات