۰۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۶۴۰

استقبال مردم از اجلاس تهران بی بی سی را شگفت زده کرد

خبرگزاری رسا ـ شبکه بی بی سی فارسی در برنامه نوبت شما با اعتراف به موفقیت ایران در برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهد اذعان کرد: چشم مردم جهان به اجلاس سران غیرمتعهدها دوخته شده است.
جنبش عدم تعهد
به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، در برنامه ای که ساعتی قبل در برنامه امشب «نوبت شما» از شبکه بی بی سی پخش شد، مجری برنامه که از بازدید سایت های مختلف و مطالب منتشر شده در آن درباره اجلاس سران غیرمتعهدها شگفت زده شده بود اذعان داشت: به هرحال این اجلاس، بسیار بزرگ و چشم مردم دنیا به این اجلاس دوخته شده است.
وی سپس به نقل از سایت «راشا تودی» گفت: خیلی از مردم از این اجلاس استقبال کرده و می گویند شاید زمان آن رسیده باشد که در این اجلاس از تحریم علیه آمریکا و متحدانش حرف زده شود و برخی از آنان از این که «بان کی مون» مقابل آمریکا و غرب ایستاده و به ایران می رود ابراز خوشحالی کردند.
مجری دیگر این برنامه گفت: مردم از این خوشحالند که بان کی مون تسلیم اسراییل نشد و با این که رژیم صهیونیستی از وی خواسته بود به ایران نرود، به این خواسته عمل نکرده است.
مجری این برنامه در ادامه به قرائت برخی از پیامهای مردم در سایت های محتلف و وبلاگ ها پرداخت و گفت: اجلاس سران غیرمتعهدها برای سایر کشورهای دنیا فرصتی است تا در مقابل جهان تک قطبی بایستند.
گفتنی است، بی بی سی پیش از این می کوشید با طرح مسائل فرعی اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها را به حاشیه براند لکن سرانجام در برابر این اتفاق مهم تسلیم و اذعان به بزرگی و اهمیت آن کرد./9161/ت302/ع
ارسال نظرات