۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۳۶۶۸۹
16 و 17 شهریورماه؛

اجلاس سراسری معاونان تهذیب حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ معاون امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی، از برگزاری اجلاسیه معاونین تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور در استان به میزبانی شهرستان ارومیه خبر داد.
همايش

 

حجت الاسلام حبیب مقدم، معاون امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اعلام این خبر گفت: اجلاس معاونان تهذیب حوزه های علمیه سراسر کشور شانزدهم و هفدهم شهریورماه جاری به میزبانی ارومیه در محل سالن همایش های نیروی انتظامی استان برگزار می‌شود.

 

وی با بیان این که این گردهمایی با هدف بررسی طرح های تربیتی و تهذیبی حوزوی در آستانه آغاز سال تحصیلی حوزه های علمیه کشور برگزار می شود، تصریح کرد: برگزاری این نشست می تواند در ارتقای راهبردی های تربیتی مراکز حوزوی کشور آثار و برکات فراوانی داشته باشد.

 

این مقام مسؤول همچنین با اشاره به این مهم که در سال تحصیلی جدید مرکز مدیدیت استان تمام توان عملی و اجرایی را برای افزایش ظرفیت های علمی و پژوهشی مدارس علمیه آذربایجان غربی بسیج کرده است، اظهار امیدواری کرد: برگزاری این احلاسیه در سطح ملی بتواند برکات تربیتی و پژوهشی ملموسی برای استان به همراه داشته باشد.

 

حجت الاسلام مقدم اظهار داشت: در راستای ارتقای توان علمی مدارس امسال هفده نفر از استان برجسته علمی برای تدریس جذب مراکز حوزوی استان شده اند که در نوع خود بی سابقه بوده است.

 

وی با اشاره به آغاز دروه اختیار و تثبیت طلاب پایه اول یادآور شد: از مجموع 370 نفر پذیرفته شده در آزمون ورودی، 300 نفر مرحله مصاحبه را گذرانده و در مرحله تحقیقات محلی هستند./936/پ202/س

 

ارسال نظرات