۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۱۳۶۷۰۸
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی:

برگزاری اجلاس تهران رسانه‌های وابسته به صهیونیسم را رسوا کرد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با اشاره به جوسازی رسانه های وابسته به غرب و صهیونیسم بین الملل پیش از آغاز اجلاس عدم تعهد گفت: اجلاس تهران، عامل رسوایی رسانه‌های وابسته به صهیونیزم شد.
برگزاری اجلاس تهران رسانه‌های وابسته به صهیونیسم را رسوا کرد

 

حجت الاسلام علی انتظاری، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز که به مناسبت برگزاری شانزدهمین اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد ترتیب یافت، اظهار داشت: جوسازی رسانه های وابسته به غرب قبل از آغاز این اجلاس و تلاش های لابی صهیونیست برای عدم حضور دبیرکل سازمان ملل متحد در نوع خود جالب بوده است.

 

وی خاطرنشان کرد: این تلاش مذبوحانه در شرایطی بود که تعداد کشورهای عضو جنبش عدم تعهد بیش از دو سوم تعداد کشورهای عضو سازمان ملل است و عدم حضور بان کی مون به معنای مخالفت جامعه جهانی با صلح و امنیت پایدار تلقی می‌شد، با این اوصاف همان رسانه‌های مغرض امروز شاهد بی‌تاثیری توطئه‌های خود هستند.

 

امام جمعه جلفا با اشاره به جوسازی رسانه‌های وابسته به غرب و صهیونیسم بین الملل پیش از آغاز اجلاس عدم تعهد تصریح کرد: برگزاری اجلاس تهران در سطح بسیار عالی و اطلاع رسانی مناسب خبرنگاران داخلی و خارجی عامل رسوایی و انزوای رسانه‌های وابسته به صهیونیزم شده است.

 

حجت الاسلام انتظاری با تأکید بر این‌که استکبار جهانی بیش از سه دهه برای انزوای سیاسی ایران تلاش کرده‌اند، گفت: برگزاری اجلاس عدم تعهد در تهران به میزبانی جمهوری اسلامی ایران به ویژه ریاست اجلاس که هدایت آن را به مدت سه سال کشورمان به عهده دارد، در واقع پاسخی قاطع و منطقی به سیاست‌های انحصارطلبانه و مستکبرانه غرب به ویژه آمریکا و انگلیس بوده است.

 

وی تصریح کرد: امروز نه تنها نظام سلطه به انزوا کشانده شده است، بلکه اقبال عمومی از برگزاری این اجلاس یک توفیق حقیقی است، به گونه‌ای که بزرگ‌ترین اجلاس بعد از سازمان ملل متحد با بیشترین اعضا اجلاس جنبش عدم تعهد است، به عبارت بهتر اجلاس تهران فرصتی مناسب برای بهره مندی از توانمندی‌ها در جهت نقش آفرینی در تحولات منطقه ای و بین المللی است.

 

عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که جنبش عدم تعهد باید ابتکار عمل را در تحولات سیاسی منطقه به دست گیرد، افزود: جنبش عدم تعهد نشان از پویایی و دیپلماسی موفق نظام اسلامی ایران است، این اجلاس باید زمینه انزوای هرچه بیشتر رژیم صهیونیستی در منطقه و تحقق شعار خاورمیانه عاری از سلاح کشتار جمعی را عینیت بخشد.

 

حجت الاسلام انتظاری افزود: رژیم صهیونیستی بسیار امید دارد تا اجلاس تهران بدون نتیجه و تصمیم‌گیری خاص پایان یابد، غافل از این‌که نتایج این اجلاس می‌تواند تحرکات غرب در تحریم ایران اسلامی را به حداقل رسانده و به سیاست های ضدبشری رژیم صهیونیستی پایان دهد./935/302/س

 

ارسال نظرات