۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۱۳۶۷۳۰

برگزاری همایش تجلیل از 130 مبلغ در شهرستان کهگیلویه

خبرگزاری رسا ـ همایش تجلیل از فعالان عرصه تبلیغ با حضور130 نفر از روحانیون اعزامی ماه مبارک رمضان در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
مبلغان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، همایش تجلیل از فعالان عرصه تبلیغ با حضور130 نفر از روحانیون اعزامی ماه مبارک رمضان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام سید محمد حسینی‌طلب، رییس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه، با تقدیر از حضور گسترده روحانیون در عرصه تبلیغ بیان داشت: امروزه شما روحانیون رسالت انبیاء را بر عهده گرفتید و در راه زدودن جهل و نادانی از جامعه مجاهدت می کنید.

وی با اشاره به رسالت مهم مبلغان دینی در امر ترویج دین اسلام و مذهب اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: مبلغان باید طوری مردم را به سوی روشنایی سوق دهند که ظرفیت وجودیشان متناسب با همان مطالب باشد که به آن ها آموزش داده می شود.

در ادامه همایش سید ناصر رضایی، فرماندار کهگیلویه، حضور روحانیون در بین مردم را ضروری خواند و خاطرنشان ساخت: وجود عرفان‌های کاذب و کوچه بازاری شدن دین به دلیل نبود یا کمبود روحانی در جامعه است که باید این خلاء برطرف شود.

فرماندار کهگیلویه همچنین تصریح کرد: خطرناک ترین و مهلک ترین ضربه به پیکره نظام سلطه را اسلام وارد کرده و آنها همیشه از اسلام بیم دارند و برای همین است که اسلام ستیزی را به وجود آوردند.

حجت الاسلام سید نصیر حسینی، امام جمعه دهدشت، در ادامه این مراسم با اشاره به این که دشمن در کمین است که مردم را از روحانیت جدا کند تأکید کرد: لباس روحانیت جامه رزم است و وظیفه ما صیانت از دین مردم در مقابل هجمه‌های دشمنان است.

وی از تلاش یک ماهه روحانیون در ماه مبارک رمضان تقدیر کرد و اظهار داشت: روحانیت نباید صحنه را ترک کند و با جوانان ارتباط داشته باشند تا دشمن نتواند به مملکت آسیبی برساند.

گفتنی است، دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه در استان کهگیلویه و بویر احمد است./9458/د102/س

ارسال نظرات