۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۲۰
کد خبر: ۱۳۶۷۷۶

تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

خبرگزاری رسا ـ قوت نظامی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران بر کسی در جهان پوشیده نیست، اما زمانی این قوت دلچسب‌تر می شود که دشمنان قسم خورده این ملت بدان اعتراف کنند.
ديدار علاء الدين بروجردي با بشار اسد

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، سالهاست که از تاسیس اولین شبکه ماهواره ای فارسی زبان می گذرد و طی این سالها، آنچه را که می توان به عنوان نقطه مشترک موجود در اهداف برنامه سازان این شبکه ها اذعان کرد، تضعیف ایران، ناکارآمد نشان دادن سیاست های کشور، انزوای جمهوری اسلامی و کتمان نقاط قوت بی شمار این نظام اسلامی برخواسته از متن مردم است. اما از آنجا که خداوند، دشمنان ملت را از حمقاء قرار داده، در بسیاری از موارد، این شبکه ها با نادیده گرفتن سیاست فوق و با توجه به کارآمدی نظام در عرصه های مختلف، مجبور به اعتراف شدند و نقاط قوت و آثار مثبت نظام اسلامی را به صورت ناخواسته به جهانیان معرفی کردند.


این بار شبکه من و تو در اقدامی عجیب به بررسی لحن کلام بشار اسد، قبل و بعد از دیدار وی با علاءالدین بروجردی، رییس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پرداخت و اعتراف کرد مقامات سوری و در صدر آنان شخص بشار اسد تا قبل از این دیدار نسبت به مخالفان نرمش و انعطاف نشان می دادند اما پس از این دیدار، یکباره ورق برگشت و بشار اسد که مطمئن به حمایت ایران به عنوان یک کشور قدرتمند شده بود، با تغییر لحنی 180 درجه ای اعلام کرد به هر قیمتی که شده مخالفانش را شکست می دهد.


بیان این مسئله از سوی شبکه من و تو، اعتراف جاودانه ای از جانب خارج نشینان، بر قدرت نظامی و سیاسی و دیپلماتیک بسیار گسترده جمهوری اسلامی ایران در جهان است.


وقتی دیدار یک نماینده مجلس ایران، چنین پشتوانه ای برای رئیس جمهور یک کشور ایجاد می کند (تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل)./9161/ت302/ع

ارسال نظرات