۰۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۱:۲۸
کد خبر: ۱۳۶۷۸۰
امام جمعه آمل:

پیروی از ولایت ضامن استقلال کشور است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل گفت: ملت ایران به عنوان ملتی ولایی درصدد است تا دستورات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را در جامعه اجرا کنند و دلیلش این است که پیروزی و رستگاری در پیروی از خط ولایت هستند.
حجت الاسلام رحماني؛ امام جمعه آمل

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی، امام جمعه آمل، امروز در دیدار با جمعی از فعالان حوزوی و سیاسی شهرستان در مسجد علامه حسن زاده آملی با بیان این که دیار هزار سنگر آمل  از دیرباز مأوای پرورش علما  بوده است که آثار و افکار آنان همچون چراغی روشن بر تارک فرهنگ این سرزمین پاک می درخشد، خاطرنشان کرد: امروز نیز حضرات آیات حسن زاده آملی و جوادی آملی به عنوان افتخارات ارزنده جهان تشیع هستند که این برای آمل یک افتخار ارزنده محسوب می شود.

 

وی ترویج اندیشه‌های اسلامی و تقویت روحیه استکبارستیزی در جامعه را از برکات خون‌های پاک شهدا و فداکاری امام راحل دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران به عنوان ملتی ولایی درصدد است تا دستورات و رهنمودهای مقام معظم رهبری را در جامعه اجرا کنند و دلیلش این است که پیروزی و رستگاری در پیروی از خط ولایت هستند.

 

امام جمعه آمل با تأکید بر این که پیروی از ولایت ضامن استقلال کشور می‌شود، یادآور شد: موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه‌ علیه ظالمان را باید نشأت گرفته از فرهنگ والای انقلاب اسلامی ایران دانست که آنان به عنوان پیامی ارزنده و مهم از آن استفاده کردند.

 

حجت الاسلام رحمانی با گرامی‌داشت هفته دولت و با تأکید بر این که همه باید خدمت به اسلام و مسلمین را سرلوحه کاری خود قرار دهند، خاطرنشان کرد: نام نیکان همیشه باقی می‌ماند  و شهیدان رجایی و باهنر محبوب دل‌ها بودند و خدمات ارزنده و صادقانه‌ای انجام دادند که از سوی کوردلان به شهادت رسیدند.

 

وی با اشاره به این که شهیدان رجایی و باهنر تاریخ‌سازان انقلاب اسلامی هستند، یادآور شد: دولت‌هایی که درصدد هستند ارزش‌های والای اسلامی و آرمان‌های ارزنده انقلاب در جامعه ترویج پیدا کند باید سیره و روش این بزرگواران را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

 

امام جمعه آمل با بیان این که انسان در هر پست و مقامی باید به خدا توجه کند، گفت: نباید پست و مقام مسؤولان را وسوسه کند تا خدایی ناکرده موجب آن شود که برخلاف نظام حرکت کنند چراکه شهدا نظاره‌گر اعمال ما هستند و باید در برابر آنان و عهد و پیمانی که بسته ایم پاسخگو باشیم.

 

حجت الاسلام رحمانی در پایان با بیان این که دشمن درصدد است تا با انواع نقشه ها و برنامه ها نظام ما را از مسیر الهی خویش منحرف کند، خاطرنشان کرد: ترویج تعالیم و معارف والای دین مبین اسلام باید بیش از پیش و با برنامه ریزی مدون و هدفمند در دستور کار همگان قرار گیرد./950/پ202/س

 

ارسال نظرات