۱۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۱۳۷۱۶۷
با حضور آیت الله مظاهری؛

آیین افتتاح سال تحصیلی حوزه علمیه اصفهان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه اصفهان صبح امروز با سخنرانی حضرت آیت الله مظاهری و آیت الله طباطبایی‌نژاد برگزار شد.
حضرت آيت الله مظاهري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سال تحصیلی 91 ـ 92 حوزه علمیه اصفهان، صبح امروز یازده شهریور، با سخنرانی حضرت آیت الله حسین مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان و آیت الله یوسف طباطبایی نژاد مدیر حوزه علمیه و با حضور مدیران و معاونان مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان و جمعی از طلاب جدید در مدرسه علمیه صدر بازار برگزار شد.

 

در این آیین حضرت آیت الله مظاهری به تشریح بایدها و نبایدهای طلبگی پرداخت و خطاب به طلاب گفت: کار شما بسیار مقدس است زیرا برای ترویج دین تلاش می‌کنید و زنده بودن دین اسلام مرهون تلاش شما طلبه ها است و توصیه من به شما طلبه ها تلاش و کوش در کنار عمل به تفوای الهی و تهذیب نفس است.

 

همچنین آیت الله طباطبای نژاد، مدیر مدرسه علمیه اصفهان در سخنرانی خود به عظمت نقش و جایگاه طلبگی اشاره کرد و گفت: اولین چیزی که یک طلبه باید بداند این مسئله است که در چه راهی و دوم برای چه کاری در این عرصه وارد شده است و تنها در این صورت است که از تندی ‌ها و مسائل حاشیه ای که در اطراف او وجود دارد، سربلند بیرون می‌آید.

 

قابل ذکر است، دراین مراسم حجت الله الاسلام اکبر یزدی‌نیاپور، معاونت آموزش و حجت الاسلام مجید جلالی، معاونت امور مدارس و طلاب مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان و همچنین حجت الاسلام شمس‌الله قائمی استاد، نویسنده و محقق حوزه ودانشگاه  به ایراد سخن پرداختند.

 

اخبار تفصیلی افتتاحیه سال تحصیلی حوزه علمیه اصفهان متعاقبا منتشر خواهد شد./9392/پ202/س

 

ارسال نظرات