۱۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۳۷۱۷۵

سپاه استان قم در بازسازی مناطق زلزله زده مشارکت می کند

خبرگزاری رسا ـ معاون هماهنگ کننده سپاه علی بن ابی طالب(ع) از مشارکت سپاه استان قم در بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی خبر داد.
ابراز همدردي روحانيون با آسيب ديدگان زلزله شمال غرب کشور

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، رضا فقیهی در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه علی بن ابی طالب(ع) با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بازسازی هر چه زودتر مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی و همچنین تاکید فرمانده کل سپاه، سپاه علی بن ابی طالب(ع) در زمینه بازسازی این مناطق مشارکت فعال خواهد داشت.

وی ادامه داد: اولین کاروان جهادی متشکل از شش گروه هفت نفره با ظرفیت 42 نفر متشکل از دانشجویان بسیجی شنبه یازدهم شهریور به روستاهای شهر ورزقان اعزام خواهند شد.

فقیهی گفت: این جهادگران دانشجو در امر ساخت منازل مسکونی تلاش خواهند کرد.

استقرار 200چادر به همت بسیج برای دریافت کمک های مردمی

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم از سوی سپاه و بسیج اظهار کرد: از 11شهریور ماه با استقرار 200 چادر در سطح استان قم، طرح جمع آوری  کمک های نقدی و غیر نقدی مردم عزیز استان قم به همت پایگاه های مقاومت بسیج و مراکز سپاه به مدت یک هفته اجرا و  کمک ها به مناطق زلزله زده ارسال می گردد.

وی بر ضرورت و اهمیت کمک به زلزله زدگان آذربایجان شرقی تاکید کرد و گفت: پاسداران و سربازان سپاه علی بن ابی طالب(ع) به منظور مشارکت در این اقدام خداپسندانه، یک روز از حقوق شهریورماه خود را به زلزله زدگان اختصاص خواهند داد./919/د103/ن


ارسال نظرات