۱۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۱۳۷۱۷۸

طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز از استقبال استادان نسبت به دوره گذشته در طرح ضیافت اندیشه استادان این دانشگاه خبر داد.
طرح ضيافت انديشه

 

حجت الاسلام‏ علی خدیوی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: در راستای رسالت اصلی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‏ها به منظور توسعه و تعمیق آگاهی‏های دانشگاهیان، تبیین ارزش‏های اسلامی، رشد بینش سیاسی در محیط دانشگاه و ایجاد و گسترش فضای معنوی و اسلامی در دانشگاه‏ها طرح ضیافت اندیشه استادان این دانشگاه برگزار می‌شود.

 

وی مقابله با ترویج عقاید و افکار انحرافی و تهاجم فرهنگی دشمنان را از دیگر اهداف برگزاری این طرح اعلام کرد و گفت:طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه تبریز برای دومین بار با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.

 

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز بصیرت افزایی، پاسخ به شبهات علمی، اعتقادی و سیاسی موجود در جامعه و ایجاد یک فضای معنوی را از مهم‌ترین اهداف برگزاری طرح ضیافت اندیشه استادان دانشگاه تبریز بیان کرد و افزود: این دوره شامل دو موضوع محوری اندیشه سیاسی اسلام و اخلاق حرفه‏ای است که از 15 تا 19 لغایت شهریورماه برگزار می‌شود.

 

وی ایجاد یک فضای صمیمی و مطلوب به منظور ارائه نظرات و آرای گوناگون پیرامون مسائل جاری روز در عرصه‏های فرهنگ، سیاست، اقتصاد و اجتماع را مورد انتظار دانست و تصریح کرد: بیش از 160 تن از استادان دانشگاه تبریز در این طرح شرکت می‏کنند که این آمار با رشدی تصاعدی آن نسبت به دوره قبل نشانگر موفقیت طرح ضیافت اندیشه و اقبال خوب استادان نسبت به آن بوده است.

 

حجت‏الاسلام خدیوی ادامه داد: برگزاری کرسی‏های آزاداندیشی با موضوع مسائل جاری سوریه و بررسی تحریم‏های اقتصادی و روش اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه‏های این طرح خواهد بود./935/پ203/س

 

ارسال نظرات