۱۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۳۷۱۷۹
مدیر مرکز اسلامی هامبورگ:

ولایت فقیه مهم ترین عامل حدوث و بقای نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز اسلامی هامبورگ ولایت فقیه را یکی از مهم ترین عوامل حدوث و بقای نظام اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: نظام سلطه در بیش از سه دهه اخیر همواره از حضور مردم در صحنه هراسان بوده و همواره تلاش کرده مردم را نسبت به انقلاب و نظام اسلامی بدبین کند.
حجت الاسلام والمسلمين رضا رمضاني مدير مرکز اسلامي هامبورگ و عضو مجلس خبرگان رهبري

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی، نماینده مجلس خبرگان رهبری روز شنبه در یادواره شهید محمود قلی پور در مهدیه مرکز استان، اجرای احکام دینی در حکومت اسلامی را ضروری دانست و وجه تمایز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با دیگر نظام های دنیا را اجرای دقیق دستورات دین مبین اسلام ارزیابی کرد.


وی با بیان این که اجرای احکام دین مبین اسلام در قانون اساسی پیش بینی شده است، افزود: یکی از مهم ترین عوامل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی دین مداری این ملت است.


مدیر مرکز اسلامی هامبورگ با اشاره به این که حضور همیشه در صحنه ملت ولایت مدار ایران اسلامی در عرصه های مختلف خنثی کننده توطئه های دشمنان بوده است، ادامه داد: حفظ و مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در گرو حضور مردم در صحنه است.


حجت الاسلام و المسلمین رمضانی ولایت فقیه را یکی از مهم ترین عوامل حدوث و بقای نظام اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: نظام سلطه در بیش از سه دهه اخیر همواره از حضور مردم در صحنه هراسان بوده و همواره تلاش کرده مردم را نسبت به انقلاب و نظام اسلامی بدبین کند.

 

وی وجود مقام معظم رهبری را نعمت بزرگ برای ملت ایران دانست و تصریح کرد: طرفداران انقلاب و نظام اجازه نمی‌دهند به مبانی نظام، انقلاب و ولایت خدشه وارد شود.


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امام خمینی (ره) در برابر افرادی که اسلام لیبرال و افراطی را در دنیا ترویج می کنند، اسلام ناب را به ملت ایران اسلامی و ملت های جهان معرفی کرد و گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی پرچمدار ترویج اسلام حقیقی در عرصه جهانی است.


مدیر مرکز اسلامی هامبورگ حرکت در مسیر اسلام حقیقی و ناب را رمز سعادت و تعالی انسان دانست و خاطرنشان کرد: اسلام لیبرال هیچ سعادتمندی برای انسان نخواهند داشت.


وی با بیان این که همان طور که امام راحل فرمودند عدالت با نظام اسلامی محقق خواهد داشت، ادامه داد:  یکی از مهم ترین عامل برای رهبری نظام اسلامی برقراری عدالت است که امام راحل و مقام معظم رهبری همواره بر این مسأله تأکید ویژه داشته و دارند.


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود گسترش انقلاب اسلامی در عرصه جهانی را نیازمند برجسته کردن معنویت دینی در جامعه دانست و گفت: خوشبختانه ارزش های دینی در بخش های مختلف نظام اسلامی در حال نهادینه شده است.


حجت الاسلام والمسلمین رمضانی با تأکید براین که ولایت فقیه نظام اسلامی را بیمه می کند، ادامه داد: دوری از معنویت و ولایت زمینه ضربه زدن به انقلاب را فراهم خواهد کرد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش دشمنان نظام اسلامی در گسترش فرهنگ غربی در جامعه دینی، گفت: باید برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمن مهندسی ناتوی فرهنگی و جنگ نرم در دستور کار مسؤولان قرار گیرد.


نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری موفق و مقتدر اجلاس غیرمتعهدها به میزبانی کشورمان در تهران، گفت: این اجلاس بار دیگر اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان کشید
./950/پ202/ج

ارسال نظرات