۱۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۱۳۷۲۱۱

شبکه وهابی نور، تابش خورشید را انکار کرد

خبرگزاری رسا ـ با وجود روایات متعدد در منابع اهل سنت و تشیع، شبکه تفرقه افکن نور تولد حضرت مهدی (عج) را انکار کرد و مدعی شد آن حضرت مهدی هنوز به دنیا نیامده است.
امام زمان

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، شبکه وهابی نور با برگزاری میزگردهایی با هدف تخریب مبانی شیعه در اذهان مردم و اختلاف افکنی بین شیعه و سنی، با حضور کارشناسانی همچون حسینی، کشتکار، سید عقیل هاشمی، سید محمد رسول هاشمی فعالیت می کند.

 

سید عقیل هاشمی از کارشناسان وهابی این شبکه با بی اساس خواندن تولد امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)، اعتقاد شیعیان و حتی بزرگانی از اهل تسنن که قائل به این موضوع هستند را زیر سوال برد.

 

البته این اولین باری نیست که این وهابی، چنین ادعاهایی را بدون رجوع به منابع اهل سنت بیان می کند. شاهد این مطلب آن که شعرانی در کتاب الیواقیت و الجواهر آورده حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه الشریف) فرزند امام حسن عسکری است که در نیمه شعبان سال 255 متولد شد.


همچنین ابن طلحه شافعی در کتاب «مطالب السؤول»، ابن صباغ مالکی در کتاب «الفصول المهمه»، محی الدین عربی در «الفتوحات المکیه» به وقوع ولادت آن بزرگوار (عجل الله تعالی فرجه الشریف )تصریح کرده اند.

 

این شواهد نشان می دهد چنین شبکه های تفرقه انگیزی که حتی بین جماعت اهل تسنن نیز جایگاهی ندارند به عادت همیشگی خود هر جا که در مقابل منطق قوی و مستدل شیعه بی پاسخ می مانند با ایجاد شبهه می کوشند مسلمات را هم انکار کنند. /9161/ت303/ع

ارسال نظرات