۱۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۱۳۷۲۴۳
وعده وزیر ارشاد؛

رسانه‌های فعال در اجلاس عدم تعهد تجلیل می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بازتاب رسانه های داخلی در زمینه انعکاس اخبار اجلاس عدم تعهد را مثبت ارزیابی کردو ابراز داشت: در راستای مشارکت در پوشش اخبار اجلاس در مراسمی از رسانه های فعال در این زمینه تجلیل به عمل خواهد آمد.
وزير ارشاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید محمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز در حاشیه کنگره علامه سید جعفر شهیدی در بروجرد در جمع خبرنگاران با اشاره به روند اطلاع رسانی رسانه های داخلی در رابطه با اجلاس کشورهای غیرمتعهد اظهار داشت: خوشبختانه رسانه ملی، خبرگزاری ها، نشریات و پایگاه های خبری در این زمینه بسیار عالی عمل کردند.

حسینی به جلسات وزارت ارشاد با اصحاب رسانه قبل از برگزاری اجلاس عدم تعهد اشاره کرد و افزود: در زمینه پوشش و انعکاس اخبار شانزدهمین اجلاس عدم تعهد رسانه ها به خوبی عمل کرده و ابتکار عمل آن ها تحسین برانگیز بود.

وی با اشاره به عملکرد رسانه های غربی درباره پوشش خبری اجلاس عدم تعهد اظهار داشت: حضور پرشور خبرنگاران، عکاسان در محل اجلاس و انعکاس به موقع اخبار و تصاویر این نشست سبب شد تمام رسانه‌های جهان در طول برگزاری این اجلاس تحت تأثیر آن قرار گیرند.

حسینی با بیان این که رسانه های غربی به دنبال حاشیه سازی در رابطه با اجلاس عدم تعهد بودند تأکید کرد: خوشبختانه با عملکرد خوب رسانه ها تمام برنامه‌ها و ترفندهای دشمنان انقلاب درهم شکسته و با حرکتی هوشمندانه افزون بر اطلاع‌رسانی دقیق و مؤثر از روند برگزاری اجلاس، اخبار و تصاویر این رویداد بین‌المللی را در صدر اخبار جهان قرار دادند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان سخنان خود بازتاب رسانه های داخلی در زمینه انعکاس اخبار اجلاس عدم تعهد را مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت: در راستای مشارکت خوب در پوشش اخبار اجلاس در مراسمی از رسانه های فعال در این زمینه تجلیل به عمل خواهد آمد./9464/پ202/س

ارسال نظرات