۱۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۱۳۷۲۶۱
سردار احمدی مقدم:

شانزدهمین اجلاس نم یک فتح‌ بزرگ بود

خبرگزاری رسا ـ فرمانده ناجا در مراسم تقدیر از ماموران پلیس شرکت کننده در اجلاس عدم تعهداظهار داشت: برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد فتحی بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران بود.
سردار احمدي مقدم
 
به گزارش خبرگزاری رسا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در مراسم تقدیر و از ماموران پلیس شرکت‌کننده در شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد با بیان اینکه برگزاری این اجلاس در تهران یک فتح بزرگ بود گفت: شکست اراده دشمن در تحقیر، تضعیف و انزوای ایران ارزشمندتر از عملیات در جبهه نظامی است.
فرمانده ناجا با بیان اینکه دشمنان تمام تلاش خود را انجام دادند که اجلاس در ایران برگزار نشود یا تضعیف شویم گفت: از نظر کیفیت بالاترین امتیاز نصیب ایران شد.
وی با اشاره به سفر رییس اینترپل به ایران گفت: این فرد تحت تاثیر تبلیغات خارجی تصور می‌کرد که تهران یک شهر ناامن در حد کابل و بغداد با خیابان‌های خاکی است. اما هنگامی که وارد ایران شد به شدت تحت تاثیر قرار گرفت.
وی با بیان اینکه این اجلاس یک جمع‌بندی از ارزیابی موقعیت سیاسی جهانی جمهوری اسلامی ایران بود گفت: ناجا نیز توانست با مجموعه ابتکارات از تمامی مشکلات عبور کرده و با مدیریت صحیح منابع امنیت این اجلاس را تامین کند.
فرمانده ناجا با بیان اینکه 110 هزار نیرو وظیفه تامین امنیت اجلاس را بر عهده داشتند گفت: آن چیزی که مردم دیده‌اند تنها قسمتی از تلاش‌ها بود و پشت صحنه تامین امنیت فراتر از این ارقام بود./924/د102/ج
ارسال نظرات