۱۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۱۳۷۲۶۶
وزیر ارشاد:

بازتاب خبری اجلاس نم ترفند رسانه‌های استکبار را درهم شکست

خبرگزاری رسا ـ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه رسانه‌های استکبار قصد بایکوت خبری اجلاس عدم تعهد در تهران را داشتند، گفت: تمام رسانه‌های کشور به بهترین شکل ممکن اجلاس تهران را پوشش خبری دادند و با اطلاع‌رسانی دقیق، مستمر، جامع و به موقع برنامه‌ها و سخنرانی‌ها ترفندهای رسانه‌ای استکبار جهانی را نقش بر آب کردند.
2/ حسيني وزير ارشاد
 
به گزارش خبرگزاری رسا،  سیدمحمدحسینی در جمع خبرنگاران در خصوص اجلاس تهران گفت: رسانه‌های کشور در بخش‌های مختلف نوشتاری، دیداری، شنیداری این همایش را به بهترین شکل ممکن پوشش خبری دادند و با اطلاع‌رسانی دقیق، مستمر، جامع و به موقع برنامه‌ها و سخنرانی‌های اجلاس، ترفندهای رسانه‌ای استکبار جهانی برای بایکوت خبری این رویداد مهم بین‌المللی را نقش بر آب کردند.
وی افزود: مطبوعات و رسانه‌های کشور عملکرد بسیار مناسب و قابل تحسینی در زمینه پوشش خبری و تصویری این همایش مهم بین‌المللی در عرصه ملی و جهانی داشتند.
حسینی خاطرنشان کرد: حضور کامل و جامع خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران در محل اجلاس و انعکاس لحظه‌ای اخبار و تصاویر این گردهمایی بزرگ بین‌المللی موجب شد که تمام اخبار رسانه‌های جهانی در این مدت به طور کامل تحت‌الشعاع این رویداد بزرگ بین‌المللی قرار بگیرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تقدیر از عملکرد قابل توجه و تحسین برانگیز رسانه‌های کشور در این زمینه یادآور شد: غول‌های رسانه‌ای استکبار قصد داشتند، ضمن بایکوت خبری این اجلاس جهانی، مانع از اطلاع‌رسانی و انتشار اخبار آن در سطح جهان شوند، تا از این طریق ناتوانی و ضعف ایران اسلامی را برای مشارکت فعال در معادلات بین‌المللی را نشان دهند، اما حضور به موقع رسانه‌های داخلی باعث شد تمام نقشه‌های آنها نقش برآب شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به رغم تمام تلاش‌ها و فعالیت‌های مغرضانه استکبار جهانی، رسانه‌های داخلی با ایجاد یک موج خبری فراگیر و گسترده، تمام برنامه‌ها و ترفندهای دشمنان انقلاب و اسلام را درهم شکسته و با یک حرکت منسجم و هوشمندانه علاوه بر اطلاع‌رسانی دقیق و موثر از روند برگزاری اجلاس، اخبار و تصاویر این رویداد بین‌المللی را در صدر اخبار جهان قرار دادند./924/د102/ج
ارسال نظرات