۱۲ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۳۷۲۸۲
رییس سازمان بازرسی کل کشور:

غرب نگران گسترش تفکر اسلام خواهی در دنیا است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بازرسی کشور با بیان این که روحانیت باید پیام انقلاب اسلامی به همه دنیا برساند، تصریح کرد: یکی از اهداف شوم دشمنان ایجاد فاصله و دوری میان مردم و روحانیت است که باید دراین خصوص هوشیارانه عمل کرد.
حجت الاسلام پور محمدي

 

‎به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، رییس سازمان بازرسی کل کشور امروز در نشست با علمای شیعه و سنی در امامزاده عبدالله (ع) گرگان با اشاره به گسترش روز افزون عرفان های نوظهور و درون گرا در جوامع، گفت: امروز این عرفان های کاذب و دروغین به دلیل پاسخگویی به نیازهای دنیا به وجود آمده است.

 

وی تهاجم فرهنگی را مسأله مهم ارزیابی کرد و با بیان این که امروز غرب نگران گسترش تفکر اسلام خواهی در دنیا است، افزود: ندای اسلام خواهی امروز در سراسر گیتی در حال گسترش است.


رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این که غرب امروز به شدت از گسترش اسلام ناب در جهان نگران است، ادامه داد: به همین دلیل طرح اسلام هراسی از سوی نظام سلطه در عرصه جهانی دنبال می شود.


حجت الاسلام پورمحمدی با بیان این که امروز پیام های ناب دینی قلوب ملت ها را تسخیر کرده است، ادامه داد: قدرت اسلام بر همه قدرت های دنیا غلبه کرده و موجب خواری دشمنان شده است.


رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان این که امروز موج پیوستن به اسلام در آمریکا و اروپا هر روز بیشتر می شود، ادامه داد: این روند حتی به گونه ای است که بسیاری از زنان تحصیلکرده اروپایی اسلام ناب را انتخاب می کنند.


حجت الاسلام پورمحمدی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که شیعه و سنی در نظام مقدس جمهوری اسلامی در اوج وحدت و همدلی در کنار هم زندگی می کنند، گفت: وحدت میان امت اسلامی امروز موجب هراس دشمنان اسلام شده است.


وی روحانیت را مأمن و پناهگاه مردم دانست و با بیان این که علما و فقها همواره مورد اعتماد مردم بوده و هستند، تصریح کرد: مردم در کنار علما و بیان دغدغه ها و مشکلات خود به آرامش دست پیدا می کنند.


رییس سازمان بازرسی کشور در ادامه با بیان این که جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه جهانی هر روز مقتدر تر می شود، ادامه داد: اسلام ناب زمینه ساز اقتدار نظام اسلامی دینی در دنیا شده است.

 

حجت الاسلام پورمحمدی با اشاره به این که امروز ایران اسلامی از لحاظ نظامی در جایگاه بسیار بالایی در عرصه جهانی است، تصریح کرد: امروز قدرت های مستکبر دنیا از نقش ایران اسلامی در عرصه های مختلف جهانی سخن می گویند.

 

وی در ادامه سخنان خود به نقش تاریخی علما و روحانیت در دفاع از اسلام اشاره کرد و گفت: علما به عنوان وارثان انبیای الهی نقشی مهم و بی بدیل در حفظ و حراست از ارزش های ناب دینی بر عهده دارند.


حجت الاسلام پور محمدی با بیان این که روحانیت باید پیام انقلاب اسلامی را به همه دنیا برساند، تصریح کرد: یکی از اهداف شوم دشمنان ایجاد فاصله و دوری میان مردم و روحانیت است که باید دراین خصوص هوشیارانه عمل کرد.


رییس سازمان بازرسی کل کشور، شیعه و سنی را یک ملت واحد دانست و با بیان این که حقیقت اسلام ناب باید به جهانیان نشان داده شود، تصریح کرد: تضعیف اسلام حقیقی یکی از اهداف مهم دشمنان است.


وی با بیان این که با وجود همه توطئه های دشمنان پیام ناب انقلاب اسلامی چشمان ملت ها را مجذوب نورافشانی خود کرده است، ادامه داد: امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و تلاش غرب برای تضعیف جایگاه انقلاب شکست خورده است./950/پ202/ج

ارسال نظرات