۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۱۳۷۳۳۴

پذیرش 35 طلبه جدید در مدرسه علمیه آیت الله خامنه ای اهواز

خبرگزاری رسا ـ معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله خامنه ای اهواز از پذیرش 35 طلبه جدید در این مدرسه خبر داد.
حوزه علميه آيت الله خامنه اي اهواز

 

حجت الاسلام مهدی صفیر زاده، معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله خامنه ای اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیان داشت: ظرفیت پذیرش طلاب این مدرسه 35 نفر از پذیرفته شدگان در آزمون ورودی حوزه است.

وی با اشاره به مقطع تحصیلی پذیرفته شدگان به این حوزه تصریح کرد: 12 نفر در مقطع سیکل و 28 نفر دیپلم هستند، جمعی از دانشجویان هم خواستار ورود به این مدرسه بودند که به علت تکمیل ظرفیت، تقاضای آنان پذیرفته نشد.

معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله خامنه ای اهواز به آمار کلی طلبه های مدرسه اشاره کرد و گفت: امسال 60 نفر از طلاب علوم دینی با حضور 16 تن از اساتید سال تحصیلی جدید را شروع خواهند کرد.

وی با اشاره به زمان شروع سال تحصیلی این حوزه بیان داشت: 27 شهریور ماه سال جاری، مباحثه ها و دروس طلبگی شروع می شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله خامنه ای اهواز با اشاره به دوره اختبار و تثبیت طلاب پذیرفته شده در مدرسه علمیه آیت الله خامنه ای اهواز اظهار داشت: این دوره از اوایل ماه شهریور سال جاری شروع و تا آخر این ماه به اتمام می رسد.

وی در سخنی پیرامون چگونگی این دوره گفت: هر طلبه پس از این که در حوزه پذیرش شد، درسی که با دروس حوزوی مرتبط است را مطالعه می کند که پس از آزمون، سطح علمی وی مورد ارزشیابی قرار می گیرد.

حجت الاسلام صفیر زاده در پایان سخنان با اشاره به مصاحبه و گزینش از طلاب بیان داشت: اول تیر ماه امسال کار مصاحبه از پذیرفته شدگان شروع شده است./9458/ت303/ب

ارسال نظرات