۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۳۷۳۷۴
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

تغییر و تحول موسمی مدیران توسعه کشور را مختل می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که در انتخاب افراد برای مسؤولیت ها نباید جناحی عمل شود، تصریح کرد: تغییر و تحول موسمی در سطح مدیران استان باید حذف شود.
نماينده ولي فقيه در گيلان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، امروز در مراسم معارفه استاندار جدید این استان، خدمت رسانی را مهم‌ترین رسالت مدیران در جامعه اسلامی دانست و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مسؤولان و مدیران باید در خدمت مردم باشند.

 

وی با تأکید بر این ‎که حل مشکلات آحاد مردم باید اولویت مدیران نظام اسلامی قرار گیرد، افزود: مدیران باید از فرصت به وجود آمده در جهت خدمت صادقانه و خالصانه به مردم بهره گیرند.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری، خشنودی خداوند را در گرو خدمت خالصانه به مردم دانست و با بیان این که وجه تمایز کارمندان و مدیران کشورمان نسبت به همتایان غربی خود، در تخصص توأم با تقوا است، گفت: تخصص و تقوا باید سرلوحه کار خدمتگزاران جمهوری اسلامی باشد.

 

امام جمعه رشت با اشاره به این که کاری که تقوای الهی در آن لحاظ شود، جامعه را به سعادت می‌رساند، ادامه داد: مدیران و مسؤولان نظام اسلامی باید در همه امور رضایت خداوند را نیز مورد توجه قرار دهند.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که در انتخاب مسؤولان باید شایستگی و لیاقت افراد مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: اگر مدیران و مسؤولان درست انتخاب نشوند روند کشور به خوبی پیش نخواهد رفت.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که در انتخاب افراد برای مسؤولیت ها نباید جناحی عمل شود، تصریح کرد: تغییر و تحول موسمی در سطح مدیران استان باید حذف شود.

 

امام جمعه رشت با بیان این که انتخاب نادرست افراد در مسؤولیت مهم خیانت به کشور است، تصریح کرد: باید سعی شود در پست‌های مهم از افراد لایق و با تجربه استفاده شود تا روند پیشرفت و توسعه در استان تسریع شود.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان، وحدت و همدلی را رمز پیروزی و موفقیت در همه عرصه ها دانست و ادامه داد: امروز دشمنان نظام اسلامی همه توان خود را برای ایجاد تفرقه میان مردم و مسؤولان به کار گرفته اند.

 

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با تأکید بر پرهیز مسؤولان از حاشیه ها، ادامه داد: همه مسؤولان باید تنها منافع نظام اسلامی را در نظر بگیرند.


امام جمعه رشت در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به پیشرفت های عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف خاطرنشان کرد: امروز کشورمان باوجود همه تهدیدها و تحریم‌ها به این جایگاه رفیع دست پیدا کرده که زمینه‌ساز عصبانیت نظام سلطه شده است.

 

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این ‎که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در بیش از سی سال گذشته با حضور حماسی خود در صحنه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان نظام را خنثی کردند، بیان داشت: همان گونه که مردم کشورمان در امتحان‌های مختلف نمره قبولی گرفتند، امروز وظیفه مسؤولان نظام است که به رسالت خود در برابر مردم عمل کنند./950/پ202/س

 

ارسال نظرات