۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۲:۰۳
کد خبر: ۱۳۷۴۱۱
مدیرعامل خبرگزاری رسا:

برگزاری موفقیت آمیز اجلاس عدم تعهد توطئه دشمنان را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل خبرگزاری رسا، میزبانی مطلوب شانزدهمین اجلاس عدم تعهد را موفقیتی بزرگ برای نظام اسلامی دانست و رهنمودهای مقام معظم رهبری در این اجلاس بین المللی را حکیمانه، جامع و راهگشا توصیف کرد.
حجت الاسلام محمد مهدي محققي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران و دست اندرکاران این رسانه حوزوی، برگزاری شانزدهمین اجلاس سران عدم تعهد در تهران را موفقیتی بزرگ برای نظام اسلامی ارزیابی کرد.
وی افزود: بحمدلله با تلاش همه جانبه مسؤولان و همراهی و همکاری مردم شانزدهمین اجلاس عدم تعهد به خوبی و باشکوه خاصی در کشورمان برگزار و توطئه دشمنان و بدخواهان نظام خنثی شد.
حجت الاسلام محققی افزود: دشمنان قصد داشتند با اقدامات خرابکارانه و ایجاد نا امنی مانع از حضور بالای سران کشورهای عضو عدم تعهد در اجلاس تهران و به تبع آن به نمایش گذاشتن واقعیات نظام جمهوری اسلامی شوند. 
وی با بیان این که اجلاس تهران با شکوه برگزار شد، اظهار داشت: نفس این که این اجلاس بین المللی بدون هیچ گونه حادثه و مشکل امنیتی با وجود طراحی های بدخواهان و سرویس های امنیتی بیگانه برگزار شد، یک موفقیت بزرگ به شمار می آید.
حجت الاسلام محققی گفت: خوشبختانه نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی توانست این اجلاس را برگزار کند و میهمانان و سخنرانان نیز در کمال آزادی مطالب و دیدگاه های خود را بیان کردند.
مدیر عامل خبرگزاری رسا حضور و بیانات مهم و ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را نقطه عطف شانزدهمین اجلاس عدم تعهد دانست و با راهگشا توصیف کردن بیانات ایشان، یادآورشد: بحمدلله رهنمودهای حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مقام معظم رهبری در اجلاس تهران بسیار جامع، حکیمانه و راهگشا بود و برگزاری مطلوب اجلاس نیز موفقیتی بزرگ و عامل شکست اراده تحریم و اجماع علیه ایران بود و ما به نصرت الهی ایمان بیشتری پیدا کردیم.
مدیر عامل خبرگزاری رسا در ادامه سخنان خود با اشاره به شروع سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه از چند روز آینده، خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد حوزوی خبرگزاری رسا و دوستان طلبه ای که در این مجموعه مشغول فعالیت خبری هستند، تاکید ما این است که همکاران جنبه طلبگی و روحانیت خود را بیش از پیش حفظ کنند و دروس حوزه را جدی بگیرند.
راه اندازی دفاتر جدید استانی خبرگزاری رسا
حجت الاسلام محققی از فعالیت خبرگزاری رسا در سایر عرصه های خبری نیز خبر داد و گفت: بخش مانیتورینگ خبرگزاری آغاز به کار کرده است و ما بنا داریم در سایر عرصه های خبری در زمینه تولید سمعی و بصری و نشریه مکتوب نیز فعالیت خود را گسترش دهیم.
وی از راه اندازی دفاتر جدید استانی خبرگزاری رسا در استان های مختلف کشور خبر داد و گفت: در آینده نزدیک در برخی استان های دفاتر نمایندگی خبرگزاری رسا فعال خواهد شد و استان های دیگر نیز ارتقای فعالیت پیدا می کنند.
مدیرعامل خبرگزاری رسا همچنین خبر داد در سال جدید تحصیلی حوزه های علمیه، سلسله مباحث دروس فقه رسانه به صورت هفتگی در این رسانه حوزوی همچون سال گذشته ادامه خواهد داشت./924/پ202/ج
ارسال نظرات