۱۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۰:۵۵
کد خبر: ۱۳۷۵۲۳
دبیرکل حزب الله لبنان:

اگر اسرائیل به ما حمله کند تنها به دفاع اکتفا نمی‌کنیم

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: درصورتی که رژیم صهیونیستی به ما تعرض کند، تنها به دفاع اکتفا نمی کنیم و از همه گزینه ها استفاده می کنیم.
سيد حسن نصرالله

 به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از پایگاه خبری العالم، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان در گفت‌وگو با شبکه خبری المیادین گفت: اگر رژیم صهیونیستی به ما حمله کند، همه گزینه ها باز است و تنها به دفاع  اکتفا نمی کنیم و وارد الجلیل می شویم.

 

نصرالله ادامه داد:  رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان این آمادگی را دارند تا در صورت هر گونه حماقت رژیم صهیونیستی در برافروختن جنگی تازه، وارد ارتفاعات و مناطق شمال فلسطین اشغالی شده و این مناطق اشغال شده را آزاد کنند.

 

دبیر کل حزب‌الله لبنان هشدار داد که سران رژیم صهیونیستی به دنبال کشاندن منطقه به جنگ هستند و هرگونه ماجراجویی این رژیم علیه ایران تلفات سنگینی را برایش به همراه خواهد داشت.

 

سید حسن نصرالله در ادامه این مصاحبه در پاسخ به پرسش دیگری درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران گفت: آمریکا و اسرائیل می‌دانند که برنامه هسته‌ای ایران نظامی نیست.

 

نصرالله با بیان اینکه ایران کشور پیشرفته و متمدنی است که همواره از مقاومت حمایت کرده است، افزود: 32 سال است که ایران موضع خود در قبال مقاومت را تغییر نداده است و ایران حتی در نشست سران جنبش عدم تعهد نیز بر مواقف خود تاکید کرد.

 

وی گفت: برنامه هسته‌ای ایران بهانه‌ای برای ضربه زدن به ایران است و ایهود باراک و بنیامین نتانیاهو به دنبال کشاندن منطقه به جنگ هستند و می‌خواهند که آمریکا را نیز وارد جنگ در منطقه کنند.

سید حسن نصرالله هشدار داد جنگ رژیم صهیونیستی با ایران، تلفات سنگینی را برای این رژیم به همراه خواهد داشت.

 

وی افزود: مقامات ارشد امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی مخالفت خود با جنگ با ایران را اعلام کرده‌اند و حتی وزیر جبهه داخلی این رژیم نیز گفته است که آنها آمادگی جنگ را ندارد.

 

دبیر کل حزب‌الله لبنان گفت که وضعیت اقتصادی در اروپا و آمریکا و همچنین وضعیت داخلی رژیم اشغالگر، احتمال جنگ را بسیار ضعیف کرده است.

 

سید حسن نصرالله به موضع حزب‌الله لبنان در قبال بحران سوریه اشاره کرد و گفت: موضع حزب‌الله لبنان در قبال نظام سوریه بر دو محور استوار است که یکی دشمنی این نظام با رژیم صهیونیستی است و دیگری آمادگی نظام سوریه برای انجام اصلاحات است.

 

وی افزود: «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه از همان ابتدای بحران، آمادگی خود برای انجام اصلاحات را ابراز داشت اما مخالفان این اصلاحات را رد کردند./982/ب902/ع

ارسال نظرات