۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۱۳۷۵۸۸
فردا؛

سال تحصیلی جدید حوزه علمیه بهبهان آغاز می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه علمیه امامزاده ‌فضل‌بن‌موسی‌الکاظم بهبهان گفت: 30 طلبه جدید دروس خود را 16 شهریور ماه سال جاری در این مدرسه آغاز می کنند.
سال تحصیلی جدید حوزه علمیه بهبهان آغاز می شود

 

حجت الاسلام علی یزدانپرست، مدیر مدرسه علمیه امامزاده‌ فضل‌بن‌موسی‌الکاظم(ره) بهبهان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، با اشاره به ورودی های جدید طلاب امسال این حوزه خاطرنشان کرد: 30 نفر از پذیرفته شدگان در آزمون ورودی به مدرسه علمیه امامزاده‌فضل‌بن‌موسی‌الکاظم(ره) راه یافتند.

مدیرمدرسه علمیه امامزاده‌فضل‌بن‌موسی‌الکاظم(ره) بهبهان با اشاره به آمار کلی این حوزه در سال 91 تصریح کرد: با احتساب طلاب جدید، 60 طلبه در سال تحصیلی جدید برای کسب معارف اهل بیت(ع) در این مدرسه مشغول فعالیت علمی خواهند شد.

حجت الاسلام یزدانپرست به زمان شروع سال تحصیلی این مدرسه علمیه اشاره کرد و گفت: 16 شهریور ماه امور درسی آغاز می شوند.

استاد حوزه علمیه در پایان سخنانش با اشاره به تعداد اساتید این حوزه علمیه خاطرنشان ساخت: 7 استاد تدریس دروس این حوزه را به عهده دارند.

گفتنی است، مدرسه علمیه امامزاده‌فضل‌بن‌موسی‌الکاظم(ره) بهبهان در سال 1389 تاسیس شد و تا کنون توانسته سه پایه درسی را ارائه دهد.

شایان ذکر است، امام زاده فضل بن موسی(ع) فرزند امام موسی کاظم(ع)، هفتمین امام شیعیان است و آرامگاهش زیارتگاه عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در شهرستان بهبهان است./9458/ت303/ب

ارسال نظرات