۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۱۳۷۶۱۰
پیش از ظهر امروز؛

دانشمند مسلمان استرالیایی از مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ عبدالله سعید از محققان و مدرسان دانشگاه ملبورن پیش از ظهر امروز از مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بازدید کرد.
مؤسسه امام خميني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عبدالله سعید از محققان و مدرسان دانشگاه ملبورن به همراه مارک اینس براون سفیر استرالیا در ایران پیش از ظهر امروز از بازدید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)  کردند.
بر اساس این گزارش، در این بازدید پرفسور عبدالله سعید از نزدیک با فعالیت‌های علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) آشنا شد و از نقاط مختلف این مؤسسه بازدید کرد.
در این بازدید حجت‌الاسلام لقایی به ارائه گزارشی از فعالیت‌های علمی و پژوهشی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) پرداخت و گفت: این مؤسسه سیزده رشته علوم انسانی در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دارد.
وی با بیان اینکه دانشجویان این مؤسسه از طلاب حوزه‌های علمیه پذیرش شده‌اند، ابراز کرد: دانشجویان پس از اتمام تحصیلات خود مشغول تحقیق و تدریس در مراکز علمی می‌شوند.
حجت‌الاسلام لقایی یکی از رشته‌های فعال مؤسسه آموزشی و پژوهشی را رشته ادیان خواند و گفت: با توجه به نیازهایی که در مؤسسه وجود دارد ارتباط مناسبی با برخی از دانشگاه‌های خارج از کشور برقرار کرده‌ایم.
وی ادامه داد: مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) بر اساس توافقنامه خود دانشجویانی در کشورهای کانادا، آمریکا، هلند و اتریش در حال تحصیل هستند.
در ادامه این دیدار حجج اسلام حقانی و شمالی نیز توضیحاتی از روند آموزش و پژوهش در مؤسسه امام خمینی(ره) به پرفسور عبدالله سعید رائه دادند و وی را ازنزدیک با اقدامات این مؤسسه آشنا کردند.
عبدالله سعید نیز در این دیدار خواستار همکاری و تعامل مؤسسه آموزشی و پژوهشی اما خمینی(ره) با دانشگاه ملبورن شد و این همکاری‌ها را در گسترش دین اسلام مؤثر دانست.
/927/پ202/ن
ارسال نظرات