۱۵ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۱۳۷۶۲۵
ویژه مخاطبان انگلیسی زبان؛

معارف اسلامی از«منبر» رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مجموعه سخنرانی‌های کوتاه در موضوعات مختلف اسلامی و معارفی و بیان دیدگاه‌ها و جهان بینی اسلامی برای مخاطبان انگلیسی زبان از برنامه «منبر» کانال ندای اسلام رادیو معارف پخش می‌شود.
منبر

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، یکی از مسائلی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت، حضور منبر به عنوان یک رسانه سنتی در رادیو و تلویزیون است.  منبر یک رسانه عمومی است که تأثیرات مهم و معتبر بر جریان وقایع گذاشته و نقش‌های کاملاً مشابه با آنچه امروزه به رسانه‌های همگانی نسبت می‌دهند، بر عهده گرفته است. بدین منظور حضور رسانه منبر به خاطر کارکردهای مشابه با رسانه ملی در این رسانه اجتناب ناپذیر است. کانال ندای اسلام رادیو معارف نیز برای آشناسازی مخاطبان انگلیسی زبان با مسائل و موضوعات معارفی از پخش سخنرانی ‌ در برنامه «منبر The Minbar» استفاده کرده است.

در این برنامه مجموعه سخنرانی‌های کوتاه در موضوعات مختلف اسلامی و معارفی و بیان دیدگاه‌ها و جهان بینی اسلامی برای مخاطبان انگلیسی زبان پخش می‌شود. در سری جدید این برنامه سخنرانی‌های خانم ام البنین، کارشناس و مبلغ اسلامی از انگلستان همراه با میان‌برنامه‌های متناسب پخش می‌شود.

برنامه «منبر» به تهیه کنندگی و سردبیری علی قنواتی شنبه ‌ها ساعت 10:35 از کانال ندای اسلام رادیو معارف تقدیم شنوندگان و مخاطبان انگلیسی زبان می‌شود.

خاطرنشان می‌شود برنامه‌های کانال ندای اسلام علاوه بر پخش از طریق گیرنده های دیجیتال خانگی(ست تاپ باکس)، از طریق پایگاه اطلاع رسانی این کانال به نشانی  www.coiradio.com و از طریق ماهواره هاتبرد 8، با مشخصات فرکانس 12.437 گیکاهرتز و نرخ انتقال اطلاعات (سمبل ریت) 27500 افقی پخش می‌شود./997/د102/ن

ارسال نظرات