۱۷ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۱۳۷۸۱۲
امام جمعه رشت:

عربستان، قطر و ترکیه ابزار اجرای اهداف غربی ها در منطقه نشوند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه رشت با تاکید بر حفظ هوشیاری روسای قطر، عربستان و ترکیه اعلام کرد: کشورهای اسلامی توجه داشته باشند ابزاری برای پیاده کردن اهداف غرب در منطقه نباشند.
نماينده ولي فقيه در گيلان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه های نماز جمعه رشت، با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدنی، خاطرنشان کرد: ایشان از مؤسسان حوزه علمیه نجف بودند و روزانه هفت درس تدریس می کردند.

 نماینده مجلس خبرگان رهبری منافقان را آوارگانی از همه جا رانده و کوردل نامید و گفت: منافقان در هر جایی که خادمی برای انقلاب می یافتند به شهادت می رساندند. 

خطیب نماز جمعه رشت با گرامیداشت سالگرد قیام 17 شهریور و شهادت بیش از پنج هزار مومن انقلابی، اظهار کرد: انقلاب ما محصول شهادت مومنان است. 

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به فرارسیدن سالگرد وفات آیت الله طالقانی، گفت: این مجاهد نستوه در برابر طاغوت و دشمنان اسلام ایستاد و
با هدایت مردم نقش مؤثری در مبارزات علیه رژیم طاغوت داشت.
 

وی با اشاره به اجلاس خبرگان و دیدار خبرگان رهبری با مقام معظم رهبری، اعلام کرد: نمایندگان مجلس خبرگان از سخنان حکیمانه مقام معظم رهبری در اجلاس جنبش غیرمتعهدها قدردانی کردند. 

امام جمعه رشت زلزله آذربایجان را از دیگر مسائل مطرح شده در مجلس خبرگان دانست و اظهار کرد: خیران برای ساخت مسجد در مناطق زلزله زده
پیشقدم شوند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری بدحجابی را از دیگر موضوعات مورد بررسی در مجلس خبرگان برشمرد و گفت: نهادینه شدن فرهنگ حجاب باید از مدارس و ادارات آغاز شود. 

خطیب نماز جمعه رشت تاکید کرد: زنان کارمند، کارگزاران جمهوری اسلامی هستند و از ملت که خواستار نظام اسلامی هستند تامین مالی می شوند و باید در راستای اهداف انقلاب و اسلام رفتار داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین قربانی با اشاره به سالگرد واقعه 11 سپتامبر، اظهار کرد: عاملان این حادثه هنوز مشخص نیستند، اما کارشناسان و صاحبنظران 11 سپتامبر را بهانه ای برای لشکرکشی آمریکا به افغانستان و عراق می دانند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با تاکید بر حفظ هوشیاری روسای قطر، عربستان و ترکیه اعلام کرد: کشورهای اسلامی توجه داشته باشند ابزاری برای پیاده کردن اهداف غرب در منطقه نباشند.

امام جمعه رشت، با اشاره به تغییر استاندار گیلان و انتصاب مهندس هاشم نیا به عنوان استاندار گیلان، گفت: مردم و مسئولان و دلسوزان استان باید
با استاندار همکاری کنند./950/پ202/ج

ارسال نظرات