۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۳۷۸۵۹

چهارمین نشست اندیشه‌های راهبردی با موضوع «آزادی» برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ چهارمین نشست اندیشه‌های راهبردی با موضوع «آزادی» و با شرکت شخصیت‌های دانشگاهی و حوزوی در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
نشست انديشه‌هاي راهبردي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا:به نقل از دبیرخانه نشست اندیشه های راهبردی، چهارمین نشست اندیشه‌های راهبردی با موضوع «آزادی» و با شرکت شخصیت‌های دانشگاهی و حوزوی در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

استادان و محققانی که درباره موضوع نشست، پژوهشی را به انجام رسانده‌اند، می
توانند به‌منظور حضور در این رویداد عالی علمی، مقالات جدید و منتشر نشده خود را حول محورهای نشست که حاوی دیدگاه و دستاوردهای اصیل و بدیع باشد، ارسال کنند.

شایان ذکراست که محورهای این نشست: فلسفه، مبانی و شاخص‌های آزادی در اندیشه اسلامی، تطبیق فلسفه، مبانی و شاخص‌های آزادی در نظام اسلامی و نظام لیبرال دموکراسی، آزادی فرهنگی، سیاسی و اقتصادی در نظام اسلامی در نظریه و عمل، ضمانت‌های تحقق آزادی در نظام اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی در جهت تحقق آزادی در ایران و جهان، آسیب‌شناسی تحقق آزادی‌های مشروع در ایران، آزادی در الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، ارزیابی تحقق آزادی در غرب از دو منظر نظام اسلامی و نظام دموکراسی لیبرال، مواجهه مبتکرانه انقلاب اسلامی با غرب در جهت رفع موانع تحقق آزادی در جهان، نقش نظام جمهوری اسلامی ایران در ارزیابی و گسترش آزادی در جهان است.

سخنرانان و شرکت‌کنندگان نشست پس از داوری مقالات از سوی هیأت داوران انتخاب خواهند شد و مقالات پذیرفته شده در کتاب نشست به چاپ خواهد رسید. به‌منظور آگاهی از چارچوب و ضوابط تهیه مقالات به پایگاه اینترنتی نشست به نشانی http://n4.dnar.ir/index.php  مراجعه فرمایید./905/د102/ن

 

 

ارسال نظرات