۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۱۳۷۸۶۰
25 شهریورماه؛

آغاز سال تحصیلی دانشگاه باقرالعلوم

خبرگزاری رسا ـ مدیر تحصیلات تکمیلی و آموزش دانشگاه باقرالعوم(ع) زمان آغاز سال تحصیلی جدید این دانشگاه را 25 شهریورماه سال جاری اعلام کرد.
دانشگاه باقرالعلوم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، احمد احسانی مدیر تحصیلات تکمیلی و آموزش دانشگاه باقرالعوم(ع)، گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده زمان آغاز سال تحصیلی دانشگاه باقراللعوم(ع) 25 شهریورماه تعیین شده است.

 وی با اشاره به بخشنامه تقویم نیمسال اول تحصیلی 92-91 زمان انتخاب واحد اینترنتی این دانشگاه را از 16 تا 22 شهریورماه اعلام و افزود: پایان کلاس های نیمسال اول 21 دی ماه و شروع امتحانات نیمسال اول نیز 25دی ماه و به مدت 2 هفته خواهد بود.

مدیر تحصیلات تکمیلی و آموزش دانشگاه باقرالعوم(ع)، با تاکید براینکه شرکت کلیه دانشجویان در انتخاب واحد الزامی است، یادآورشد: عدم انتخاب واحد در زمان های اعلام شده به منزله انصراف از تحصیل محسوب می گردد.

تعطیلی کلاس ها در دهه اول محرم

وی در ادامه با اشاره به همزمانی برگزاری کلاس ها با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع)ابراز داشت: با توجه به اینکه دانشجویان این دانشگاه از میان طلاب هستند از این رو در راستای ایجاد فرصت تبلیغی برای مبلغین و برگزاری هرچه پرشورتر مراسم سوگواری این امام همام، امسال کلاس های درس در دهه اول محرم تعطیل خواهد بود.

احسانی در پایان از برگزاری مراسم ویژه ای جهت آغاز سال تحصیلی جدید و هم چنین آشنایی دانشجویان جدید الورود با آیین نامه‌ها و مقررات این دانشگاه همزمان با اوایل آغاز سال تحصیلی خبرداد و خاطرنشان ساخت: دانشجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات انتخاب واحد اینترنتی می توانند به پایگاه اینترنتی این دانشگاه به آدرس  www.bou.ac.ir مراجعه کنند. /907/د102/ن

ارسال نظرات