۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۱۳۷۸۷۲

مجلس بزرگداشت شهید آیت الله مدنی برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مجلس بزرگداشت سالگرد شهادت آیت الله سیداسدالله مدنی، دومین شهید محراب انقلاب اسلامی در تبریز برگزار خواهد شد.
شهيد آيت الله مدني

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم بزرگداشت سی و یکمین سالگرد شهادت مظلومانه آیت الله سیداسدالله مدنی، دومین شهید محراب انقلاب اسلامی و امام جمعه تبریز دوشنبه هفته جاری در تبریز برگزار می شود.

 

این مجلس بزرگداشت از سوی نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان‌شرقی 20 شهریور ماه جاری از ساعت 30/17 تا 30/19در مسجد آیت الله شهید مدنی (شکلی سابق) با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده های معظم شهدا و علمای اعلام برگزار می شود.

 

مجلس بزرگداشت و تکریم از مقام شامخ این عالم مجاهد و شهدای بیستم شهریور با همکاری ستاد بزرگداشت مراسم سالگرد آیت الله شهید مدنی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان و هیئت امنای مسجد شکلی تبریز برگزار خواهد شد.

 

بنا بر این گزارش، آیت الله مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه و علیرضابیگی استاندار آذربایجان شرقی در اطلاعیه ای از عموم مردم مؤمن و ولایت مدار تبریز برای شرکت در این مراسم معنوی دعوت به عمل آورد.

 

در این اطلاعیه مشترک از آیت الله مدنی به عنوان شهیدی والامقام، معلم اخلاق، اسوه جهاد و شهادت و فقیه وارسته یاد شده و آمده است: آیت الله مدنی عمر گرانبها و پربرکت خود را در اعتلای کلمه الله و صیانت از اسلام با پیروی و الهام از فرامین معمار کبیر انقلاب اسلامی و حمایت قاطع از انقلاب و تحمل سال ها تبعید و زندان سپری کردند.

 

نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی در این بیانیه از عموم اهالی متدین و غیرتمند تبریز دعوت کرده اند تا با شرکت گسترده در این مراسم بار دیگر با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و برای تداوم راه مقدس آنان تاکید کنند.

 

همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی در این اطلاعیه اعلام کرد: سی و یکمین امین سالگرد شهادت معلم اخلاق، اسوه جهاد و شهادت، فقیه وارسته، دومین شهید محراب حضرت آیت الله حاج سید اسدالله مدنی،که عمر گرانبهای خود را در اعتلای کلمه الله و صیانت از اسلام عزیز و پیروی و حمایت قاطع از امام راحل با تحمل سال ها تبعید و زندان سپری کردند و نهایتاً همانند جد بزرگوارش حضرت علی(ع) در محراب عبادت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را تسلیت عرض می نماید.

 

در ادامه این اطلاعیه ‌آمده است: از عموم اقشار مختلف مردم، سلسله جلیله روحانیت معظم، خانواده های شهدا، جانبازان و آزادگان و بسیجیان جان بر کف و نیروهای نظامی و انتظامی، تشکل های اسلامی، مسوولان ادارات دولتی، کارگران و کارمندان و بازاریان و اصناف، فرهنگیان و دانشگاهیان دعوت می شود با شرکت در این محفل نورانی با آرمان های این شهید گرانقدر تجدید میثاق کنند./935/پ202/ب

ارسال نظرات