۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۲۹
کد خبر: ۱۳۷۹۲۴
نماینده مجلس سوریه:

نفس های تروریست های سوریه به شمارش افتاده است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس سوریه گفت: انفجارهای اخیر در دمشق نشان دهنده‎ی این است که نفس های تروریست ها به شمارش افتاده است و دیگر عملیات نظامی علیه سوریه کار ساز نخواهد بود.
نفس های تروریست های سوریه به شمارش افتاده است


به گزراش خبرگزاری رسا، شریف شحاده نماینده مجلس سوریه، در گفت‎وگو با شبکه خبری العالم گفت: انفجارهای اخیر سوریه، بیانگر نفس‎های به شمارش افتاده‎ی شورشیان در رویارویی با نظام سوریه  است. آنها به دنبال شکست های پی درپی از ارتش می پندارند که می توانند با عملیات های انفجاری در مناطق مختلف، راه‎ حلی برای ضربه زدن به این کشور پیدا کنند. این انفجارها نشانه ناامیدی تروریست هاست زیرا آنها زمانی فکر می کردند که می توانند دمشق را طی یک هفته ساقط کنند ولی نتوانستند و سپس به فکر سرنگونی منطقه ریف دمشق افتادند اما درپایان دیدیم که هیچ یک از ادعاهای آنها به واقعیت نپیوست.

 

شحاده تصریح کرد: کشورهای غربی به ویژه امریکا، ترکیه و برخی کشورهای عربی مانند عربستان و قطر آشکارا از گروه های تروریستی حمایت می کنند اما این حمایت ها باعث ایجاد اختلافات و تفرقه بیشتر میان این گروه ها شده است.


نماینده مجلس سوریه با اشاره رم و پاریس برای برگزاری نشستی درباره سوریه گفت: بحران های سوریه می تواند اثرات مخرب و منفی بر کشورهای غربی و حتی کل جهان داشته باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: کشورهای غربی و آمریکا همین طور ترکیه به این باور رسیده اند که اقدامات نظامی علیه سوریه هیچ تاثیری نخواهد داشت و مزدورانی را که از افغانستان ، چچن و پاکستان به آن جا اعزام می کنند، روزی علیه آنها اقدام خواهند کرد و ترکیه بهترین شاهد این مدعاست./994/ب903/ک

ارسال نظرات