۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۱۳۷۹۶۲

سرپوش بی بی سی بر فساد اخلاقی شاهزاده بریتانیا

خبرگزاری رسا ـ شبکه سلطنتی بی بی سی بر اقدام غیر اخلاقی شاهزاده هری نوه ملکه بریتانیا که در لاس وگاس مرتکب فساد اخلاقی شده بود سرپوش گذاشت.
بي بي سي


به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، پس از آنکه در بسیاری از شبکه ها، خبرگزاری ها و سایت های دنیا خبر افتضاح هری نوه ملکه بریتانیا، به همراه عکس های عریان او منعکس شد، بی بی سی برای سرپوش گذاشتن بر این رسوایی اخلاقی خبرش را این گونه پخش کرد: شاهزاده هری، نوه ملکه بریتانیا، دومین مأموریت نظامی خود را در نقش توپچی هلی کوپتر در افغانستان آغاز کرد.


بی بی سی ادامه داد: این مأموریت از مدت ها قبل برنامه ریزی شده و هدف آن جبران اتفاقات لاس وگاس نیست. چندی پیش عکس هایی از پرنس هری در لاس وگاس منتشر شد که او را برهنه با زنی نشان می داد و انتقاد بسیاری را به دنبال داشت.


به گزارش شبکه فرانس 24، لندن دستور سانسور این خبر را داده است و مجازات سنگینی برای پخش این خبر و عکس های آن در بریتانیا گذاشته است.


شاهزاده آخرین بار چهار سال پیش به افغانستان اعزام شده بود و قرار بود این مأموریت سری باقی بماند، اما افشای خبر حضورش در افغانستان، لندن را بر آن داشت تا زودتر از موعد مقرر او را بازگردانند.


بی بی سی در پایان افزود: او این بار از مأموریتش ابراز رضایت کرده است.


شایان ذکر است، او در مأموریت قبلی اش در حمله هلی کوپتر های آپاچی به استان هلمند افغانستان نقش مؤثر و اصلی داشته و دستش به خون کودکان و زنان افغانستان آلوده است.
/9161/ت302/ج
 

ارسال نظرات