۱۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۱۳۷۹۶۹

دیدار اعضای ستاد مراسم شهادت امام جعفر صادق با علمای مشهد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی خلخالی در جمع اعضای ستاد مردمی مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) در مشهد تأکید کرد: زنده نگه داشتن نام و سیره ائمه(ع) دارای اسرار عالیه است.
شهادت امام صادق

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی برگزاری مراسم سالروز شهادت امام صادق(ع) در مشهد، آیت الله موسوی خلخالی در جمع اعضای ستاد مردمی برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)ابراز داشت: همان طور که زیارت قبور ائمه اطهار(ع) سفارش شده و مردم تشویق به آن شده اند، زنده ماندن نام مقدس ائمه به مناسبت میلاد و شهادت این بزرگواران دارای اسرار عالیه است.

 

آیت الله موسوی خلخالی از مردم، طلاب و روحانیون دعوت به عمل آورد تا در اقامه عزای باشکوه شرکت کنند.

 

وی گفت: شرکت در این مراسم تعظیم شعائرالله و احیای کلمه حق است.

 

آیت الله رضازاده نیز در دیدار جداگانه با اعضای ستاد تاکید کرد: برپایی مراسم عزای امام صادق(ع) احیای تشیع است و این کار در اصل بسیار خوب است و برای بقیه ائمه نیز برگزار شود و یکی از راه های جلوگیری نفوذ تبلیغات دشمن و ایجاد تفرقه است که باید با ظرافت برگزار شود.

 

در ابتدای این جلسه حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد به تشریح مراسم شهادت امام صادق(ع) پرداخت و گفت: در مناسبت های مختلف مذهبی باید یک تفاوت جدی بین شهر مشهد به عنوان پایتخت معنوی با دیگر شهرها باشد.

 

رییس ستاد مردمی برگزاری مراسم سالروز شهادت امام صادق(ع) تاکید کرد: مراسم سوگواری حضرت زهرا(س) در چند سال اخیر در بسیاری از شهرها اصلا قابل قیاس با گذشته نیست و مظلومیت و رنج ها و سیره حضرت زهرا(س) بیشتر بیان شده است.

 

حجت الاسلام گنابادی نژاد تجربه اجتماع عظیم عزاداران فاطمی در مشهد را کم نظیر خواند و گفت: این تکلیف برای مسئولان شهر می باشد و بیش از گذشته ایجاب می کند که در مراسم های ائمه اطهار(ع) انسجام بیشتری داشته باشیم./930/د102/س 

ارسال نظرات