۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۱۳۸۰۱۷
به همت حوزه علمیه خواهران؛

کارگاه تخصصی حجاب و عفاف در مشهد برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ کارگاه تخصصی حجاب و عفاف ویژه استادان و مبلغان مدارس علمیه خواهران خراسان رضوی فردا در مشهد برگزار می‌شود.
عفاف و حجاب

خانم علیشاهی، مسوول فرهنگی دفتر امور خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: دومین کارگاه تخصصی حجاب و عفاف ویژه استادان و مبلغان مدارس علمیه خواهران استان خراسان رضوی دوشنبه بیستم شهریورماه در مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) مشهد برگزار می‌شود.

 

وی به حضور 120 نفر از استادان و مبلغان مدارس علمیه خواهران خراسان در این کارگاه ها اشاره کرد و افزود : هدف از برگزاری این کارگاه ها، تقویت مبلغان حجاب و عفاف و به روز رسانی اطلاعات آن ها در راستای بهینه شدن مسئله حجاب و عفاف در بین عموم جامعه و اقشار حوزوی و مطرح کردن چادر به عنوان حجاب برتر است.

 

علیشاهی با بیان این که کارگروه هایی در مدارس علمیه به صورت جداگانه تشکیل و به بحث و تبادل نظر در این زمینه پرداخته اند، اظهار داشت : این کارگاه ها با حضور بانو مجتهده صفاتی و حجت الاسلام گلکار، استاد حوزه و عضو مؤسسه مطالعات راهبردی و به صورت کارگاهی از ساعت 7:30 تا 17 در محل سالن اجتماعات مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) مشهد برگزار خواهد شد.

 

مسؤول فرهنگی واحد خواهران حوزه علمیه خراسان خاطرنشان کرد: نخستین کارگاه تخصصی حجاب و عفاف ویژه مدیران و معاونان مدارس علمیه خراسان سال گذشته با حضور خانم علاسوند، از استادان حوزه علمیه خواهران، در مشهد برگزار شد./930/پ202/س

 

 

ارسال نظرات