۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۱۳۸۰۴۸

بقاع متبرکه شاخص استان تهران میزبان عزاداران امام صادق(ع) خواهند بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران از برگزاری مراسم سوگواری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در شب و روز شهادت در جوار بقاع متبرکه شاخص استان تهران خبر داد.
شهادت امام صادق

به گزارش خبرگزاری رسا سید مصطفی مجیدی مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به برگزاری مراسم سوگواری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در شب و روز شهادت در جوار بقاع متبرکه شاخص استان تهران گفت: این مراسم 21 شهریور ماه همزمان با شب شهادت و 22 شهریور ماه همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در بیش از 60 بقعه شاخص استان تهران برگزار می شود.         
وی با بیان اینکه این مراسم با حضور قاریان برتر، وعاظ و مادحین است افزود: در شهرری در آستان مقدس امامزاده ابو الحسن (ع) و امامزاده عبد الله(ع) شهر ری مراسم در شب شهادت خواهد شد.  
همچنین در رباط کریم امامزادگان عمادالدین (ع)، باقر(ع)، سید لطیف(ع) و حسن(ع) ، و در شهریار امامزادگان اسماعیل(ع) ، هادی (ع) و بی بی سکینه (س) در شب و روز شهادت این ویژه برنامه برگزار خواهد شد.           
مجیدی در رابطه با مراسمات شمیرانات گفت : در شب و روز شهادت در امامزادگان میر سلیم (ع) ، عبدالله (ع) وخواجه سلطان احمد(ع) لواسان ، علی اکبر(ع) چیذر،صالح (ع) تجریش،صالح (ع) فرحزاد،قاسم(ع) گلابدره،اسماعیل (ع) چیذر،امامزاده مطیب(ع) و امامزاده ابوطالب (ع) فرحزاد، و در سایر شهرستان های استان تهران در آستان امامزادگان سید فتح الله(ع) ورامین و آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) فیروز کوه ویژه برنامه شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار خواهد شد.     
گفتنی است مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) در شهر تهران نیز در امامزادگان سید نصرالدین (ع) ،زید (ع) ،حسن (ع) بازار تهران برگزار خواهد شد.           
وی در پایان تاکید کرد اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران از هیئات و دسته جات عزاداری و همچنین اقشار مختلف مردم برای شرکت در این مراسم دعوت بعمل می آورد./959/د102/ص

ارسال نظرات