۲۰ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۱۳۸۱۲۴
رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

شکست مقاومت اسلامی به افسانه ای برای صهیونیست ها تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد که شکست مقاومت اسلامی برای صهیونیست ها به افسانه ای مبدل شده است و مقامات این رژیم از قدرت و عزت حزب الله به شدت هراس دارند.
سيد هاشم صفي الدين رييس شوراي اجرايي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از المنار، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان در مراسم افتتاح مجتمع امام هادی (ع) در عیترون جنوبی این کشور بر ادامه راه مقاومت تاکید کرد و گفت: مقاومت با وجود فشارهای شدیدی که از سوی گروه های داخلی و خارجی متحمل می شود به راه خود ادامه داده و هیچ گاه عقب نشینی نمی کند، مقاومت عامل قدرت لبنان و عرب ها به شمار می آید.

 

وی افزود: اظهارات صهیونیست ها که درباره قدرت و موشک و تاکتیک مقاومت اسلامی در رسانه های عربی و عبری منتشر می شود و تاکیدی که بر نتایج جنگ با مقاومت دارند نشان دهنده اوج ترس و نگرانی و اضطرابی است که در دل همه رهبران سیاسی و نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی وجود دارد.

 

حجت الاسلام صفی الدین تصریح کرد: تمرکزی که صهیونیست ها بر روی مقاومت اسلامی خصوصا پس از جنگ سی و سه روزه دارند دلیل روشنی بر افسانه شدن شکست مقاومت در ذهن رژیم صهیونیستی است که نقطه قوتی برای ما به شمار می آید و باید از آن محافظت کنیم.

 

رییس شورای اجرایی حزب الله، کوتاه آمدن مقاومت اسلامی از اهدافش را امری غیرممکن توصیف کرد و اظهار داشت: ما در آمادگی کاملی بسر می بریم، زیرا مسائل را بر اساس منطق و دلیل و برهان مورد بررسی قرار می دهیم و اتهاماتی که علیه ما سرداده می شوند در گذشته بی نتیجه بوده و در آینده نیز سودی به دنبال ندارد. اگر افرادی همچنان در اندیشه های سابق خود باشند و امیدوارند که مقاومت اسلامی از نقش و وظیفه و سلاح خود صرف نظر کند باید آنان را افرادی ساده و کوته نظر تلقی دانست که هیچ چیز از تاریخ و ماهیت مقاومت یاد نگرفته اند.

 

وی ارتباط حزب الله با گروه 14 مارس را دور از نظر خواند و تاکید کرد: اگر 14 مارس گمان می کند که نمی تواند با مقاومت و حزب الله رابطه داشته باشد پس باید مطمئن باشد که حزب الله نیز چنین نظری دارد. اگر آنان فکر می کنند با فشار و تهدید و پناهنده شدن به شورای امنیت که در سال 2006 انجام داده و هواپیما و موشک و قتل و ویرانی را به بار آوردند، می توانند ما را وادار به عقب نشینی کنند، سخت در اشتباه هستند و باید بدانند که ما از آن دوران نیز قوی تر شده ایم.

 

سید هاشم صفی الدین خاطر نشان ساخت: برخی امیدوار هستند که با استفاده از قانون انتخابات بتوانند مقاومت و سلاح آن را مورد محاصره قرار دهند، این آرزویی غیرممکن و مضحک و تاسف آور به شمار می آید. لبنانی ها و عربی هایی که علیه مقاومت اسلامی و سلاح آن توطئه چینی می کنند شاید با ماهیت و مسأله ای که حزب الله برای آن می جنگند آشنایی ندارند و نمی دانند که مقاومت، عناوین بزرگی به دوش می کشد.

 

وی بر ایستادگی در برابر دشمنان لبنان تاکید کرد و گفت: ما صحنه را برای تخریب کشور برای این گروه ها خالی نمی گذاریم و اجازه نمی دهیم هر کاری که می خواهند انجام دهند. ما نسبت به لبنان مسؤول هستیم و بر اساس مسؤولیت ملی و اخلاقی و انسانی از وطن محافظت خواهیم کرد و به عنوان دژی در برابر این گروه ها می مانیم./980/ب902/ک

ارسال نظرات